משרדי האוצר והתרבות והספורט סיכמו על תקציב למתקני ספורט

חילי טרופר | דני מרון

התקבל האישור לבנייה ושיפוץ מתקנים לקידום הספורט הישראלי. השר חילי טרופר: "מאות מיליוני שקלים יועברו גם השנה, נמשיך לעשות הכל כדי שהספורט יוכל לפרוח גם בימי קורונה"

(גודל טקסט)

משרד התרבות והספורט, בתיאום ותמיכה של שר האוצר ישראל כ"ץ, קיבל היום (ראשון) אישור לתמיכה בבנייה ושיפוץ מתקני הספורט ולפרסום קולות קוראים לטובת המשך ביצוע תכנית המתקנים הארצית.

משרד התרבות והספורט יפרסם את הקולות הקוראים לשם הקמתם של אולמות ספורט, מגרשי כדורגל, שדרוג מגרשי כדורגל, שיפוץ ושדרוג מתקני ספורט בכל הרשויות המקומיות לרבות הנגשתם לקהילה ולספורטאים, הצטיידות לטובת הספורטאים ההישגיים של ישראל, הקמה ושדרוג של של מתקנים לספורט עממי.

שר האוצר ישראל כ"ץ: "חתמתי על צו המאפשר את המשך תוכנית המתקנים הארצית מתוך רצון להמשיך, לפתח ולשדרג את תשתיות מתקני הספורט. מהלך זה לא רק יסייע לרשויות המקומיות באופן נרחב, לקיים תרבות ספורט איכותית לכלל הציבור, אלא גם יוסיף מקומות עבודה מקצועיים למשק".

שר התרבות והספורט חילי טרופר: "אני שמח על הסיכום שלנו שיאפשר את המשך הקמה ושדרוג מתקני ספורט לאזרחי ישראל גם בשנה הקרובה. מאות מיליוני שקלים יועברו גם בשנה זו לטובת בנייה ושיפוץ מגרשים, אולמות ומתקני ספורט בכל רחבי הארץ. אנו נמשיך לעשות הכל כדי שהספורט בארץ ימשיך ויוכל לפרוח גם בימי קורונה ואי וודאות תקציבית".

חילי טרופר | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי