למרות הקורונה: מרתון התנ"ך הבינלאומי שבר שיאים וירטואליים

מרתון התנ"ך הבינלאומי 2020 | דוברות בנימין

על אף הסגר, מארגני המירוץ לקיים את המירוץ כמדי שנה בחג סוכות, כאשר המשתתפים רצו רצו במרחב המותר במקום מגוריהם. ראש מועצת בנימין, ישראל גנץ: "בימים ספורים הצליחו להרים כאן תחרות נפלאה"

(גודל טקסט)

כמדי שנה נערך מרתון התנ"ך הבינלאומי, והיום (חמישי) התקיים המרתון מרחוק, זאת בעקבות נגיף הקורונה. באופן מסורתי, המירוץ נערך בסוכות מאבן העזר המקראית שבראש העין לשילה הקדומה, אך עקב הסגר מקצי הריצה בוטלו.

עם זאת, הנגיף לא מנע ממארגני האירוע במועצת בנימין ובחברת מרתון ישראל ובמשרד הספורט, להפיק ביחד עם השותפים אירוע חלופי ומקורי לאלפי חובבי המרתון ברחבי הארץ והעולם. במהלך ימי חול המועד רצו האלפים ובני משפחותיהם במרחב המותר במקום מגוריהם, הצטלמו וכאמור השתתפו היום בהגרלות נושאי פרסים במעמד ראש המועצה ישראל גנץ ויוזמי המרתון השנה – מנכ"ל מרתון ישראל עופר פדן, מנהל תיירות בנימין משה רונצקי ומנהל מחלקת הספורט בבנימין זאבי המאיר, ומספר אנשים נוספים.

אלפי הרצים הזמינו את חולצות המרתון הייחודיות שנשלחו אליהם עד לבית, כאשר בגב החולצה הוטבעו שמות הרצים. האירוע שודר בדף הפייסבוק של מרתון התנ"ך ושל חברת מרתון ישראל. גנץ, שרץ 10.5 ק"מ וביחד עם משפחתו השלימו ריצה של 38 ק"מ, בירך את הרצים שהשתתפו במרתון המשותף למרות אתגרי הקורונה.

מרתון התנ"ך הבינלאומי 2020 | דוברות בנימין

"היצירתיות של מועצת בנימין יחד עם השותפים, שוברת שיאים. בימים ספורים הצליחו להרים כאן תחרות נפלאה בצל הקורונה שהמשיך את המסורת הנפלאה מאז סוכות 2015" סיכם גנץ.

מרתון התנ"ך הבינלאומי 2020 | דוברות בנימין
עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי