היסטוריה: רם לוין סיים רביעי בגמר אליפות אירופה בבולדרינג

רם לוין
רם לוין | דייגו רוסמן, התאחדות הטיפוס בישראל

הישג גדול למטפס, שהיה הישראלי הראשון להעפיל לגמר: "לא יכולתי לחלום על תחרות טובה יותר, עצם ההגעה לגמר הייתה הישג עצום מבחינתי ונתתי פייט לאורך כל הדרך", לוין השאיר לעצמו סיכוי להגיע למשחקים האולימפיים

(גודל טקסט)

הישג שיא לטיפוס הישראלי: המטפס הישראלי רם לוין סיים היום (שני) את אליפות אירופה בבולדרינג שמתקיימת במוסקבה במקום הרביעי. לוין היה המתחרה היחיד שהצליח לסיים את מסלול הגמר השני מתוך ארבעה, ואת הגמר סיים עם טופ אחד ושני זונים (אחיזות בונוס). ההישג מציב את לוין בעמדה מעולה להעפלה למקצה הקומביינד, המשלב את שלושת סגנונות הטיפוס ביום אחד, ולתחרות על הכרטיס למשחקים האולימפיים.

לאחר הגמר סיכם לוין את ההופעה- "לא יכולתי לחלום על תחרות טובה יותר, עצם ההגעה לגמר הייתה הישג עצום מבחינתי ונתתי פייט לאורך כל הדרך. זה שהובלתי בחלק מהתחרות תמיד משאיר את ההרגשה של 'מה אם', אבל אני בטירוף כרגע והמטרה שלי הוא קודם כל הכרטיס למשחקים האולימפיים".

אליפות אירופה בטיפוס נערכת במבנה המקובל כיום בעולם, בה המתחרים משתתפים בשלושה מקצים שונים, ספיד, בולדרינג והובלה, כאשר עשרים המתחרים המדורגים גבוה ביותר בשקלול הסופי עולים להתחרות במקצה המשולב (קומבינד), שמורכב משלוש הקטגוריות ביום אחד, והזוכה בו יזכה בכרטיס הנכסף למשחקים האולימפיים בטוקיו 2021.

נבחרת הגברים בטיפוס
נבחרת הגברים בטיפוס | רועי פלגי, התאחדות הטיפוס בישראל

נבחרת ישראל העמידה לאליפות אירופה נבחרת בת 10 משתתפים וההישגים עד כה הם הטובים של נבחרת ישראלית אי פעם: נמרוד מרקוס וגבע לוין הגיעו לגמר מקצה הספיד, איילה כרם, יעל טאוב, גבע לוין, אלכס חזנוב, יובל שמלא ונמרוד מרקוס בחצי גמר הבולדר, ורם לוין כמובן עם ההישג הנפלא של היום. מחר תחל אליפות ההובלה, והמשך המאבק של כל הנבחרת על הכרטיס לאולימפיאדה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי