מדליית זהב לנבחרת ישראל באליפות אירופה בהתעמלות אומנותית

נבחרות ההתעמלות האומנותית. אלופות אירופה | SERGEI SUPINSKY/AFP via Getty Images

הישג היסטורי לאופיר דיין, יאנה קרמרנקו, יוליאנה טילגין, שי בן רובי ובר שפושניקוב שעם ציון כולל של 67.575 נקודות בקרב רב הקדימו את אזרבייג'אן ואוקראינה. מדליית כסף לישראל בתחרות המדינתית

(גודל טקסט)

הישג היסטורי לנבחרת ישראל ביום השני של אליפות אירופה בהתעמלות אומנותית: לא פחות ממדליית זהב בקרב רב בתחרות שנערך בקייב, אוקראינה.

תחרות הקרב רב כוללת את תרגיל חמשת הכדורים – אותו בצעה ישראל כבר אתמול ועליו קיבלה 34.1 נקודות – וכן את התרגיל המשולב, שכשמו הוא משלב אלות וחישוקים, ועליו קיבלה ישראל 33.475 נקודות וכך עם ניקוד כולל של 67.575 השאירה מאחור את אזרבייג'אן ואוקראינה. נזכיר כי מהתחרות נעדרו מספר מדינות מהמובילות בעולם, ביניהן רוסיה, בולגריה איטליה וספרד.

אלופות אירופה! יאנה, אופיר, יוליאנה, שי, קארין ובר, במילים אחרות: נבחרת ישראל בהתעמלות אמנותית. כל הכבוד, הבאתן הרבה כבוד למדינה!

Posted by ‎הוועד האולימפי בישראל‎ on Friday, November 27, 2020

בנוסף זכתה ישראל במדליית כסף בתחרות המדינתית, בה משקללים את תוצאות הנבחרת הבוגרת ותוצאות המתעמלות הצעירות בתחרות האישית. ישראל השיגה 236.900 נקודות. אלפות אירופה היא אוקראינה עם 237.100 נקודות ובמדליית הארד זכתה נבחרת אזרבייג'אן עם 226.175 נקודות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי