יותם טל עזב את הפועל אשדוד וחתם במכבי דימונה: "נרגש וגאה"

יותם טל, אלי סגרון | מכבי דימונה

המקשר של נבחרת ישראל (28) צפוי לערוך הופעת בכורה בקבוצתו החדשה נגד הפועל ראשון לציון בה גדל: "מקווה שפתחתי את הדלת לשחקנים נוספים שיגיעו". בינתיים, גאבור לנגהאנס חזר לאשדוד ורם טורקניץ עשוי להגיע

(גודל טקסט)

שינויים גדולים בהפועל אשדוד: בעקבות חזרתו של הקשר הגרמני גאבור לנגהאנס לקבוצה – המקשר, יותם טל, שזכה עם הקבוצה באליפות היסטורית, עזב והצטרף למכבי דימונה. אשדוד, מצידה, צפויה להודיע בקרוב גם על החתמתו של מקשר נבחרת ישראל רם טורקניץ שחוזר לליגה אחרי עונה וחצי בליגה בשבדיה.

ובחזרה לטל: המקשר בן ה-28, שגדל בהפועל ראשון לציון, זכה עמה בתארים והספיק לשחק גם בא.ס רמת השרון ובנבחרות ישראל, חתם לעונה וחצי בקבוצה. הוא צפוי לערוך את הופעת הבכורה שלו כבר ביום שישי נגד הפועל ראשון לציון וינסה לעזור לאשדוד להשיג ניצחון בכורה העונה בליגת העל.

לאחר החתימה אמר טל בהודעה רשמית שפרסמה דימונה: "אני שמח שיצא לי להכיר אנשים חמים וטובים כמו בדימונה ואני נרגש להגיע למועדון כזה שהוא כמו משפחה גדולה. אני גאה על הצטרפותי ומקווה שפתחתי את הדלת לשחקנים נוספים שיגיעו בעתיד הקרוב לקבוצה".

יו"ר דימונה, אלי סגרון, בירך על המהלך: "מועדון מכבי דימונה שמח שיותם מצטרף אלינו למשפחה. אין לי ספק שיותם יתרום לנו המון מקצועית וחברתית. הניסיון שלו בליגות הבכירות יחד עם התארים שבהם זכה – יוסיפו המון ביטחון לקבוצה. יותם מאמין בנו ואנו מאמינים בוו, וביחד אנו יוצאים לעתיד טוב למועדון. בתוך כך, בדימונה מתכוונים לבצע מהלכים נוספים, כאשר גם איציק חליפי מועמד להצטרף וייתכן ששוער זר.

יותם טל | מכבי דימונה, רשמי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי