שי בובר מונה ליו"ר איגוד השייט במקום גילי אמיר: "כבוד גדול נפל בחלקי"

IMG-20201222-WA0017 |

כמתוכנן, אמיר סיים את תפקידו לאחר שתי קדנציות ופינה את מקומו לחבר ההנהלה שאביו היה ממייסדי השייט הישראלי: "זהו מעמד מרגש עבורי וסגירת מעגל ברמה המשפחתית". אמיר נפרד: "דור הולך ודור בא"

(גודל טקסט)

לאחר שתי קדנציות, כמתוכנן, פרש היום (שלישי) גילי אמיר מתפקידו כיו"ר איגוד השייט, ובמקומו, לאחר הצבעה באסיפה הכללית ובישיבת הנהלת האיגוד, נבחר חבר ההנהלה שי בובר להיות יו"ר האיגוד הבא. אמיר היה זה שבעצמו העביר שינוי בתקנון, מיד עם כניסתו לתפקיד לפני שמונה שנים, המגביל את כהונת יושב הראש האיגוד לשתי קדנציות בלבד.

אמיר אמר: "דור הולך ודור בא. זה היה חשוב להגביל את כהונת יושב הראש ואני מסיים בהרגשה טובה. אני משאיר איגוד חסון עם עתודה מאוד גדולה של נבחרות בדגמים האולימפיים, גלשני רוח, 470 ולייזר, וכן בגלשני הפויל והקייט פויל, הדגמים האולימפיים החדשים. לקח לי שמונה שנים למלא את השורות והיום יש לנו ספורטאים רבים בשכבת הגיל 19 עד 25 עם פוטנציאל של לפחות שמונה שנים קדימה. היו גם משברים בדרך אבל צלחנו אותם".

על הצפי לקראת המשחקים האולימפיים הקרובים, טוקיו 2021, ובכלל על העתיד: "השייט הישראלי יתחרה לפחות על שתי מדליות בטוקיו 2021. אני אופטימי. אני מאחל הצלחה למחליף שלי, מאחל לו שימצא את הדרך הטובה ביותר לנהל את האיגוד. זו זכות גדולה לעמוד בראש איגוד השייט בישראל".

IMG-20201222-WA0017 |

שי בובר בן ה-45 שימש כחבר הנהלת איגוד השייט בארבע השנים האחרונות לצד היותו מנהל הפיתוח העיסקי של קיבוץ שדות ים בו הוא חבר. אביו, שמשון בובר ז"ל, היה ממייסדי השייט הישראלי והספורט הישראלי בכלל, יור התאחדות הספורט וממנהיגי הספורט בישראל במשך עשרות שנים.

שי בובר אמר: "כבוד גדול נפל בחלקי להיבחר לתפקיד יו"ר איגוד השייט. לפני כשנה וחצי חנכנו את "בית שמשון" ועצם קיום האסיפה הכללית כאן בבית לזכרו של אבי בשדות ים, זהו מעמד מרגש עבורי וסגירת מעגל ברמה המשפחתית".

בבור המשיך: "כבר בשנת 1955 הונחו היסודות הראשונים, כאן בשדות ים, לחינוך הימי, ומאוחר יותר לשייט התחרותי, שברבות השנים הפך לענף אולימפי מוביל כאשר הישג השיא היה ב- 2004 עם זכייתו של גל פרידמן במדליית זהב באולימפיאדת אתונה.

"אני סמוך ובטוח שהצוות המקצועי של האיגוד ימשיך להוביל אותנו להישגים משמעותיים. יחד עם זאת בכוונתי להקים צוות אסטרטגי שיסיע לי בחשיבה משותפת להשיג את המטרות של האיגוד ולבנות תוכנית רב שנתית שתמשיך להוביל אותנו להישגים בכל הדגמים, ולהגדלת מספר הספורטאים.

"בשבועות הקרובים אקדיש זמן ללימוד ופגישות היכרות ועבודה. בכוונתי לבקר בכל המועדונים מנהריה ועד אילת. אני רוצה להודות באופן אישי ליו"ר האיגוד היוצא גילי אמיר על אין ספור שעות השקעה ומסירות, ובנוסף, להנהלת איגוד השייט", סיכם יושב הראש החדש.

שי בובר
שי בובר | איגוד שייט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי