הזוג המלכותי: מנור סולומון ואבישג סמברג הם אנשי השנה בספורט

אבישג סמברג | איגוד הטאקוונדו

אחרי שנבחר לכדורגלן השנה בישראל, קשר שחטאר הצליח לגבור על אבדיה ופלצ'יק בדרך לפרס היוקרתי מכולם. אצל הנשים: אלופת אירופה בטאקוונדו השיגה ניצחון מוחץ על אשרם וצ'מטאי סלפטר

(גודל טקסט)

הפרס החשוב בכל סיכום שנתי, הוא ללא ספק מוענק לספורטאי ולספורטאית שהותירו לנו הכי הרבה גאווה בשנה החולפת, וחרף דחיית אולימפיאדת טוקיו 2020, הספורט הישראלי זכה ללא מעט הישגים מרשימים. גולשי ספורט1 החליטו להעניק את פרס ספורטאי השנה גם לכדורגלן השנה שלהם והוא כמובן מנור סולומון.

הקשר המוכשר שקיבל 30 אחוז מקולות הגולשים, הפעם נאבק בקרב צמוד הרבה יותר מול שני ספורטאי על נוספים. השגריר שלנו ב-NBA דני אבדיה נמצא מעט מאחוריו עם 26% הצבעות, בעוד הג'ודוקא פיטר פלצ'יק שזכה השנה בשלוש מדליות זהב (גראנד סלאם פריז, גראנד פרי תל אביב ואליפות אירופה בפראג) נבחר שלישי עם 19% מההצבעות.

אצל הנשים קיבלנו ניצחון מוחץ ולא – הוא לא שייך ללינוי אשרם שזכתה במדליית זהב היסטורית באליפות אירופה בקרב רב או ללונה צ'מטאי-סלפטר שהשיגה את התוצאה השנייה בטיבה באירופה במרתון ובריצת שעה, אלא ללוחמת הטאקוונדו המוכשרת, אבישג סמברג. סמברג בת ה-19 בלבד, זכתה ב-2020 באליפות ישראל באליפות ישראל עד משקל 53 ק"ג בחודש דצמבר זכתה גם במדליית הזהב באליפות אירופה עד למשקל של 49 ק"ג בסרייבו ועבור גולשי ספורט1 היא נמצאת בראש הפודיום בזכות 65% מהקולות.

אבישג סמברג
אבישג סמברג | איגוד הטאקוונדו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי