שמר על התואר: זרקה זכה באליפות ישראל בקייט פויל פעם השנייה ברצף

דור זרקה | יהונתן נויבירט

זרקה, שזכה אשתקד גם במקום השישי באליפות אירופה - גבר על דביר אזולאי (סיים במקום השני אחרי ערעור) וזהר חרובי שפתח את התחרות עם שני ניצחונות בשיוטים הראשונים. בתחרות הנשים ניצחה גל צוקרמן

(גודל טקסט)

אליפות ישראל בקייט פויל שנערכה באילת הייתה אמורה להתחיל בחמישי אך לאור יומיים נטולי רוח – נדחתה ליום שבת בפורמט של הטוב משישה שיוטים. דור זרקה ממועדון השייט אילת סיים במקום הראשון ושמר על תואר אלוף ישראל בדגם בו זכה גם בשנה שעברה. זרקה זכה אשתקד גם במקום השישי באליפות אירופה.

זהר חרובי פתח את התחרות היטב עם שני ניצחונות בשיוטים הראשונים, אך בהמשך העלה זרקה הילוך והבטיח לבסוף את ניצחונו עם שיוט שישי מושלם בו ניצח בפער גדול. ההכרעה במאבק על המקום השני הייתה מותחת וצמודה כשהשיוט האחרון הסתיים בפוטו-פיניש. דביר אזולאי נפל ממש על קו הסיום. בהמשך הוגש ערעור בחוף בו נפסל שיוט מוקדם של חרובי ונקבע כי אזולאי יסיים שני.

"קייט פויל" הינו דגם חדש שנכנס רק לפני שנה וזו אליפות ישראל השנייה הנערכת בדגם זה. הוא דומה לקייט (גלשן מצנח רציפה) סטנדרטי אך בתחתית שלו נמצא סנפיר העוזר לגלשן לרחף מעל המים, מקטין את החיכוך ומאפשר הגעה למהירות גלישה עד 65 קמ"ש.

דור זרקה, זהר חרובי, דביר אזולאי | יהונתן נויבירט
גל צוקרמן | יהונתן נויבירט

באליפות הנשים ניצחה גל צוקרמן ממועדון השייט שדות ים. במקביל התקיימו גם שיוטי אליפות הנוער. התאומים עידו ויואב ברזילאי נמצאים במקומות הראשון והשני בגברים ובנערות גל בוקר ובר צוקרמן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי