טייגר וודס נפצע בתאונת דרכים קשה ונאלץ לעבור ניתוח ברגלו

טייגר וודס | Gina Ferazzi / Los Angeles Times via Getty Images

משרד השריף של לוס אנג'לס הודיע: "רכבו של וודס התהפך וספג נזק רב, מכבי האש ופרמדיקים נאלצו לחלץ אותו". צפו בתמונות

(גודל טקסט)

טייגר וודס נפצע והובהל לבית החולים, לאחר שהיה מעורב בתאונת דרכים שבה רכבו התהפך. כך הודיע משרד השריף של לוס אנג'לס הערב (שלישי). בתאונה לא היו נפגעים נוספים פרט לשחקן הגולף האגדי. ע"פ ההודעה, מכבי האש ופרמדיקים נאלצו לחלץ את טייגר מרכבו בקושי רב.

בהמשך, סוכנו של השחקן הודיע כי טייגר נאלץ לעבור ניתוח, לאחר שספג כמה פציעות ברגלו. ע"פ כלי התקשורת השונים, הפציעות של טייגר מוגדרות בין בינוניות לקשות והוא הובהל למרכז הרפואי הרבור-UCLA. ע"פ ההערכות, טייגר נהג ברכב השטח שלו, סטה מהדרך והתהפך, אך הסיבה לתאונה אינה ברורה. בכלי התקשורת בארה"ב חשפו תמונות מדאיגות של כלי הרכב לאחר התאונה.

בהודעה הרשמית של משרד השריף של לוס אנג'לס נכתב: "היום (23 בפברואר) בשעה 7:12 בבוקר, משטרת לוס אנג'לס הגיבה לדיווח לפיו רכב התנגש בגדר והתהפך, הרכב ספג נזק כבד. לאחר מכן, הנהג זוהה כשחקן הגולף הידוע בשם טייגר וודס, שחולץ "ממלתעות החיים" ע"י מכבי האש של לוס אנג'לס ופרמדיקים, והובהל באמבולנס לבית חולים מקומי בעקבות פציעות מהן סבל. חקירת האירוע מתבצעת ע"י משטרת לוס אנג'לס".

וודס בילה את הסופ"ש האחרון בקליפורניה כחלק מהטורניר שנערך בקאנטרי קלאב ריביירה. למרות שלא התחרה, השחקן האגדי שזכה ב-15 מייג'ורים נבחר לארח את האירוע, והעניק את הפרס למקס הומה ביום ראשון. אמש, הוא עוד הספיק לשחק ולהתאמן עם שחקן הכדורסל האגדי, דוויין וייד.

וודס לא השתתף בטורניר מסבב ה-PGA מאז המאסטרס בנובמבר 2020, בו הוא סיים במקום ה-38.

טייגר הספיק לעבור מספר אירועים מצערים על הכבישים. בנובמבר 2009, סבל מפציעות קלות כשהתנגש בחומה מחוץ לביתו שבפלורידה, תאונה שהובילה לשמועות על ויכוח קולני עם גרושתו, ופרשת הבגידות שהתפוצצה. במאי 2017, טייגר נעצר לאחר שנהג תחת שימוש בחומרים אסורים ונרדם על ההגה. טייגר הודה באשמה והואשם בנהיגה בקלות ראש.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי