אחרי שהואשם בתקיפה מינית והתעללות: ג'ון גדרט התאבד

ג'ון גדרט , ג'ורדין ויבר | John Biever /Sports Illustrated via Getty Images

מאמן ההתעמלות, שהיה שותפו של לארי נסאר, נמצא ללא רוח חיים סמוך לתחנת דלק במישיגן: "זהו סוף טראגי לסיפור טראגי עבור כל המעורבים בו"

(גודל טקסט)

מאמן ההתעלמות האולימפית לשעבר של נבחרת ארה"ב, ג'ון גדרט, התאבד בלילה שבין חמישי לשישי, שעות לאחר שהואשם ב-24 עבירות שונות, בהן, ע"פ ההאשמות, התעלל פיזית, רגשית ומינית במתעמלות שלו לאורך השנים.

התובעת המחוזית של מישיגן, דיינה נסל, אישרה את הפרסומים על כך שגדרט נטל את חייו: "זהו סוף טראגי לסיפור טראגי עבור כל המעורבים בו".

משטרת מישיגן מצאה את גופתו של גודרט בסמוך לתחנת דלק, בשעה 15:24 שעון ארה"ב. גודרט היה אמור לעמוד לדין שעה קודם לכן במחוז איטון. "לא היתה לנו שום אינדיקציה שהוא מתכוון לברוח או לפגוע בעצמו". נמסר ממשרד התובעת המחוזית. "היינו בקשר רציף עם עורכי דינו שהבטיחו את שיתוף הפעולה שלו".

גדרט כאמור, היה שותפו של לארי נסאר, שהואשם בתקיפה של מעל ל-150 ילדות, נערות ונשים בזמנו כמאמן נבחרת ארצות הברית באולימפיאדת 2012. גדרט הואשם ב-24 סעיפים פליליים. 20 מתוכם קשורים בסחר באנשים וחלקם קשורים בתקיפות מיניות, בין היתר של נערה בת 13.

שרה קליין, שהותקפה מינית על ידי השניים אמרה לאחר הפרסומים: "הוא התעלל ופגע בילדות קטנות, כולל אותי, למשך 30 שנה, ועדיין אפשרו לו להמשיך. ההתאבדות שלו היא הודאה באשמה שחש, וכעת כל העולם יכול לראות זאת"

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי