מסתמן: המשחקים האולימפיים ייערכו ללא קהל זר

אולימפיאדת טוקיו 2020
אולימפיאדת טוקיו 2020 | CHARLY TRIBALLEAU/AFP via Getty Images

על פי סוכנות הידיעות "Kyodo", ממשלת יפן החליטה שלא לאפשר לתיירים להגיע לאולימפיאדה. החלטה אם לאפשר נוכחות קהל מקומי תתקבל רק בסמוך לתחרויות

(גודל טקסט)

המשחקים האולימפיים בטוקיו נדחו מקיץ 2020 לקיץ 2021 וכולנו היינו עם התקווה והאמונה שהמשחקים ייערכו כמתוכנן באיחור של שנה, אלא שהיום (שלישי) החליטה ממשלת יפן לקיים את המשחקים האולימפיים ללא נוכחות קהל זר.

מצד אחד מדובר בבשורה משמחת כי עד לפני מספר שבועות עוד התפרסמו דיווחים לפיהם ביפן שוקלים לבטל את המשחקים האולימפיים לחלוטין, אולם מצד שני המשמעות היא שלא תותר כניסת קהל זר לאף אחת מהתחרויות והצופים יהיו תושבי יפן בלבד – אם כלל תתאפשר הכנסת קהל.

מדובר בפרסום של סוכנות הידיעות "Kyodo" שטרם קיבלה אישור רשמי, אולם נטען כי זו החלטה שקיבלו היפנים מחשש להתפרצות מחודשת ומסוכנת של נגיף קורונה במדינה שעלולה להיווצר לאור הגעה של מאות אלפי תיירים.

כאמור, החלטה זו עדיין אינה אומרת בהכרח שלקהל היפני תותר כניסה למשחקים האולימפיים ונראה כי לכל המאוחר בסוף חודש אפריל יודיעו הרשויות ביפן אם תתבצע מכירת כרטיסים לפחות לחלק מהאירועים, או שמא כל האולימפיאדה תיערך בדלתיים סגורות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי