מרוץ לזכרה של אסתר הורגן נערך במקום בו נרצחה בפיגוע אכזרי

המרוץ לזכר אסתר הורגן | ראול- רייל טיימניג

מרגש: כ-600, ביניהם בעלה וששת ילדיה, רצו במקום בו רצה הורגן בדרכה האחרונה במרוץ צפון השומרון. בנימין, בעלה: "מלא אנשים טובים רצים לזכרה, עם ישראל חי". ראש מועצת שומרון: "לא יעצרו את ריצת החיים"

(גודל טקסט)

כ 600 רצים השתתפו ביום שישי במירוץ צפון השומרון לזכרה של אסתר הורגן, ורצו במקום בו רצה בדרכה האחרונה. הורגן, כזכור, נרצחה בפיגוע אכזרי לפני כארבעה חודשים בזמן שעסקה בפעילות ספורטיבית ביער ריחן הסמוך לביתה שבצפון השומרון. הרצח שלה זעזע את המדינה, והרצים ביקשו להעביר מסר – "לא נפסיק לרוץ".

המירוץ, שנקרא "Esterun", אמור להתקיים בכל שנה מחדש ואורגן על ידי מחלקת הספורט במתנ"ס של מועצה איזורית שומרון יחד עם מרתון ישראל, מרכז סיור ולימוד "בשבילנו" ומתנדבים רבים. בין מאות הרצים השתתפו גם ששת ילדיה של הורגן ובעלה, בנימין.

"דמותה של אסתר נגעה ברבים מכל רחבי הארץ" אמר יוסי דגן, ראש המועצה האזורית שומרון. "קיבלנו פניות אינספור להנציח את זכרה, אולם אין ספק שזו הדרך המתאימה ביותר, אסתר נרצחה במקום בו כל כך אהבה, בזמן שרצה. במותה ציוותה עלינו לשמור על המקום שכל כך אהבה, להמשיך לרוץ ולא להיכנע לטרור".

בנימין הורגן, בעלה של אסתר: "המון התרגשות, ריצת שטח מאתגרת, אבל אסתר דחפה אותי לאורך כל המסלול – עד לקו הסיום. היא הייתה כל כך איתנו, וכל כך חסרה. הזינוק תחת הקשת בענן, והגשם השוטף המתין שאחרון הרצים יעבור את קו הסיום. היער מלא חיים, מלא שמחה, מלא אנשים טובים שכולם רצים לזכרה, רצים איתה – עם ישראל חי!".

המרוץ לזכר אסתר הורגן | ראול- רייל טיימניג

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי