כבוד: מדליית כסף למדבדב באליפות אירופה בהתעמלות

אנדריי מדבדב | FABRICE COFFRINI/AFP via Getty Images

הישג נהדר למתעמל הישראלי, שזכה במקום השני בתחרות שנערכת בבאזל בזכות שתי קפיצות מצוינות עם ציון ממוצע של 14.658. בכך, הרוויח את תואר סגן אלוף אירופה ושיחזר את הישגו מ-2019

(גודל טקסט)

הישג נהדר להתעמלות הישראלית: שנתיים אחרי שזכה במדליית הכסף בתרגיל הקפיצות באליפות אירופה 2019 בפולין, אנדריי מדבדב עשה זאת שוב. המתעמל הישראלי קטף היום (ראשון) את תואר סגן אלוף אירופה בתחרות שנערכת בבאזל, לאחר שרשם שתי קפיצות מצוינות עליהן קיבל ציון ממוצע של 14.658 (הראשונה עם ציון 14.633, השנייה עם 14.683) בדרגת קושי 5.6, והתמקם שני על הפודיום אחרי האוקראיני איגור רדיבילור שזכה במדליית הזהב.

מדבדב הקדים את הבריטי גיארני רגיני מורן שקיבל 14.583 נקודות וזכה במדליית הארד, ואת הבלארוסי יאחור שארמקו שנדחק מחוץ לפודיום בהפרש מזערי. המדלייה היום מגיעה אחרי שביום חמישי האחרון מדבדב רשם בשלב המוקדמות שתי קפיצות עם ציון ממוצע של 14.666 נקודות ועלה לגמר כשהוא מדורג ראשון בתחרות.

לעומת זאת, ארטיום דולגופיאט, אלוף אירופה בקרקע לשנת 2020, לא העפיל לגמר על המכשיר לאחר נפילה בנחיתה בפס הראשון. גם המתעמל אלכס מיאקינין, זוכה מדליית הארד במתח באליפות אירופה 2020, לא העפיל לגמר על המכשיר וסיים את דרכו באליפות.

מדבדב עם המדליה | FABRICE COFFRINI/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי