בר רפאלי בקטן: בתו של הספורטאי הישראלי כובשת את כולם

שוקה כהן
שוקה כהן | אנסטסיה אברבוך

בתו בת ה-11 של אלכס אברבוך מיוצגת על ידי הסוכן של הכוכבים הכי גדולים ומתכננת לכבוש כל יעד אפשרי. לירון שרון עם הפרטים

(גודל טקסט)

בקיץ האחרון הכרנו לכם את מי שזכתה לכינוי "הילדה הכי יפה בישראל". אנסטסיה אברבוך, בתו של הספורטאי האולימפי, אלכס אברבוך, בסך הכל בת 11 ומתחזקת קריירת דוגמנות כבר למעלה משש שנים. אתמול (שני) הגיעה הדוגמנית הצעירה להשקה של מותג טיפוח השיער 'Authentic Beauty Concept' ומעצב השיער חביב הסלבריטאיות, שי בוטא, והזכירהל כולנו מדוע לא מפסיקים להשוות אותה לבר רפאלי.

אחרי שנה בה אנסטסיה כמעט ולא עבדה, היא וההורים אלכס ונטליה הפתיעו בנוכחותם. המשפחה שיתפה כי בעקבות הקורונה לקחו פסק זמן מאור הזרקורים וכעת מתכננת היפייפיה הצעירה לחזור לככב בקמפיינים ואירועים. אברבוךה צעירה כבר מזמן לא רק "הבת של", אלא דוגמנית מצליחה שכובשת את המצלמה ומיוצגת אצל לא אחר משי אביטל, הסוכן הצמוד של נטע אלחמיסטר, קורל סימנוביץ', בר זומר והליגיונר הכי כוכב שלנו, ערן זהבי.

בתו של סגן אלוף העולם בקפיצה במוט (2001) ופעמיים אלוף אירופה (2002, 2006) ירשה מאבא את עיניי התכלת. את התשוקה לספורט, פחות. "ספורט מעניין אותי וכבר שלוש שנים אני מתאמנת בריקודים סלונים, אבל יותר מזה אני רוצה לדגמן", סיפרה באחד הראיונות איתה כשאביה ליווה אותה והוסיפה: "אם אצטרך לבחור בין השניים, אבחר בדוגמנות". אברבוך כזכור הוא אבא לשלוש בנות, הקטנה מביניהן, אנסטסיה, כבר עשתה שלל קמפיינים בארץ ובחו"ל, והוא מודה שהיא כבר יותר מפורסמת ממנו. בר רפאלי – הדור הבא.

אלכס, נטליה ואנסטסיה אברבוך
אלכס, נטליה ואנסטסיה אברבוך | שוקה כהן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי