אשרם אחרי הזכייה באליפות אירופה: "מרגישה שרמת הביצוע עולה"

לינוי אשרם והנבחרת | באדיבות איגוד ההתעמלות בישראל

המתעמלת קטפה מדליית זהב בתרגיל האלות ושתי מדליות כסף בחישוק ובכדור ולאחר ההישג סיפרה: "אמשיך לעבוד קשה ולהכין את עצמי למשחקים האולימפיים בטוקיו"

(גודל טקסט)

שעה קלה לאחר שלינוי אשרם הוכתרה לאלופת אירופה בתרגיל האלות וקטפה שתי מדליות כסף בתרגילי החישוק והכדור, התקווה הגדולה ביותר של המשלחת הישראלית למשחקים האולימפיים – שייצאו לדרך בטוקיו בעוד 40 יום – הבהירה כי היא עדיין ממוקדת אך ורק בעתיד הקרוב ועדיין לא חושבת על החודש הבא.

"אני מרגישה מעולה, מרגישה שבכל תחרות אני עולה ברמת הביצוע שלי ושמחה שהצלחתי לעשות את התרגילים בצורה הכי טובה שאני יכולה", הצהירה אשרם, "אני כבר מסתכלת על התחרויות הבאות ורוצה להמשיך הלאה".

אשרם גם נשאלה על כך שהתחרות הזו ארכה ארבעה ימים: "זו הייתה תחרות עמוסה וקשה, אז היה קשה, אבל בכל ערב התאפסתי ואמרתי לעצמי שמחר אגיע יותר טובה ויותר חזקה ודאגתי לחדש את הכוחות מדי ערב. עוד לפני האולימפיאדה יהיו תחרויות ואמשיך לעבוד קשה ולהכין את עצמי למשחקים האולימפיים בטוקיו".

אשרם גם אמרה באשר לתרגיל הסרט בו סיימה במקום הרביעי: "היו לי שלושה תרגילים נקיים ובסרט הלך לי פחות טוב, אבל אני לומדת מזה ויודעת מה עליי לעשות כדי להשתפר. אני ואיילת המאמנת שלי עובדות על זה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי