עומר גולדשטיין יתחרה בטור דה פראנס: הגשמת חלום"

עומר גולדשטיין | בטיני פוטו

אלוף ישראל יתחרה בשירות ישראל סטארט אפ ניישן בטור הגדול ביותר לצד כריס פרום ומייק וודס: "בא לעזור לנסות להשיג ניצחון ראשון בטור. פרום נותן עצות כחבר ולא כמישהו שמעליך". ראשי הקבוצה: "ביצע נסיקה"

(גודל טקסט)

אלוף ישראל עומר גולדשטיין הוא הרוכב הישראלי שיתחרה בטור דה פראנס בשורות הקבוצה כחול-לבן – ישראל סטארט אפ ניישן. הצוות המקצועי הקבוצה החליט להעניק לו מקום בהרכב שבו יופיעו שמות גדולים כמו כריס פרום (מנצח הטור ארבע פעמים) ומייק וודס (המנהיג המוביל של הקבוצה לטור).

"הגשמתי חלום ילדות", אמר הרוכב בן ה 24. "עוד כנער דמיינתי את עצמי רוכב בקדמת המרוץ בטור דה פראנס, בקטע הררי אגדי עם כל המוני האוהדים בצדי הדרך, בורח לכולם. לא מעניין אותי אם יתפסו אותי בסוף או לא, אבל אני בפרונט ונותן את הכל. ברור שהטור הוא סיפור אחר. המתח והלחץ הם אחרים, אבל אני בא עם ביטחון. התנסיתי במרוצים קשים מאוד ואני מאמין שהגעתי לרמה שאני יכול להתמודד עם הרגע שבו כולם מסביבך מגיעים 'לקו האדום' שלהם ואתה עדיין שם ומסוגל להמשיך. אני מרגיש מוכן".

"חיכיתי לזה הרבה שנים, אבל אני לא מגיע לטור הזה כדי לסיים אותו", המשיך גולשטיין. העניין הזה כבר הרבה מאחורינו, הישראלים. קודם כל אני בא לעזור למייק ולקבוצה לנסות להשיג ניצחון ראשון בטור אבל אני גם מאמין שאקבל הזדמנות להשיג תוצאה אישית יום אחד. מה שחשוב לי זה 'להיות במשחק' ואני מאמין שכל יום תהיה לי משימה לבצע. כרים פרום נתן לי עצות וטיפים, והכל בידידות רבה כחבר, לא כמישהו מעליך. יש לכולנו ריספקט עצום אליו. הוא פייטר אדיר ואני מאמין שהוא עוד יפתיע".

עומר גולדשטיין | בטיני פוטו

"עומר נבחר בזכות", אמר הדירקטור הראשי של הקבוצה ריק וורברוגה. "סימנו אותו כמועמד לטור כבר בתחילת השנה ובכל המרוצים בהם השתתף הוא הוכיח שהוא מבצע נסיקה קדימה. הדבר המיוחד אצל עומר שהוא 'רוכב התקפי'. תמיד שש אל הזדמנות, תמיד רוצה להיות במרכז האקשן. בטור הזה אנחנו בונים עליו שיעזור למוביל שלנו מייק וודס, אבל בגלל היכולות המגוונות של עומר הוא יכול לעשות זאת בלא מעט דרכים. אנחנו רואים בו רוכב שיכול לצאת לבריחות, ואולי אולי, בעיקר בשבוע האחרון של הטור, הוא יכול להתברג לבריחה שתלך עד הסוף והוא יוכל אפילו להשיג תוצאה מצוינת. אנחנו סומכים עליו ומאמינים שהוא בחירה מעולה עבורנו".

הבעלים של הקבוצה סילבן אדאמס: "עומר הוא ההוכחה שהאמון וההשקעה שלנו בישראלים – מניבים תוצאות. הוא הגיע מהקבוצה הצעירה שלנו, סייקלינג אקדמי, ורק הלך והשתפר עד שהפך לרוכב לגיטימי מקצועני בוורלד טור, הדרג הגבוה. ועכשיו הישראלי שלנו בטור דה פראנס עם משימה חשובה לסייע למייק וודס ולקבוצה להשיג ניצחון. יאללה, עומר, ישראל תעקוב אחריך בגאווה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי