תחרות "IRONMAN" תיערך בטבריה בנובמבר 2021

IRONMAN | Patrick McDermott/Getty Images for IRONMAN

תחרות הטריאתלון היוקרתית ביותר שניתן לזכות בה תיערך לראשונה בהיסטוריה על אדמת ישראל

(גודל טקסט)

אירוע ספורט גדול נוסף מגיע לישראל. קבוצת "קומטק" וחברת "טרגט מרקט" הודיעו היום (רביעי) על כך שמותג "IRONMAN" הבינלאומי מגיע ארצה והמשמעות היא שב-12 בנובמבר תארח טבריה את תחרות הטריאתלון הבינלאומית.

על פי ההודעה הרשמית, מותג "IRONMAN" העולמי בחר לקיים לראשונה את התחרות בישראל לאור היותה אחת המדינות המובילות בעולם בהתמודדות עם הנגיף. הגעת "IRONMAN" לארץ מהווה עוד נדבך בסדרת אירועי הספורט שהובאו לישראל ע"י קבוצת קומטק, הממצבים את ישראל על מפת תחרויות הספורט הבינלאומיות, ביניהם הג'ירו דה איטליה, תחרות הגראנד סלאם בג'ודו וכמובן המשחק בין ארגנטינה וליאו מסי לאורוגוואי בבלומפילד.

תחרות "IRONMAN" נחשבת לתחרות הטריאתלון היוקרתית ביותר שניתן לזכות בה, ומתקיימת בלמעלה מ-50 מדינות ברחבי העולם, ב-180 תחרויות המתקיימות מדי שנה והיא מורכבת משלושה חלקים: שחייה, רכיבה על אופניים וריצה. הטריאתלון נערך ללא הפסקה כאשר למשתתפים זמן קצוב לסיום כל אחד ומקטעי התחרות וזמן גג כולל לסיומה ולכן "IRONMAN" מאתגר את קצה היכולת האנושית והמשתתפים בתחרות נדרשים לכושר גופני ברמה גבוהה במיוחד.

תחרות IRONMAN 70.3 בטבריה תציע 40 מקומות להעפלה לאליפות העולם IRONMAN 70.3 לשנת 2022 שתתקיים בתאריכים 10-11 בדצמבר 2022 בטאופו, ניו זילנד. ההרשמה ל"IRONMAM70.3" תחל ב-1 ביולי באתר הרשמי של התחרות

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי