גור שטיינברג עוזב את תפקידו כמאמן נבחרת השייט

גור שטיינברג | באדיבות המצולמים

ההסכם של מאמן נבחרת הגברים, שסייע ליואב כהן לסיים במקום הרביעי בטוקיו, לא יחודש: "אין איש מקצוע שלא יעיד על הדרך המרשימה בה הובלתי את הנבחרת"

(גודל טקסט)

אחרי שבמשחקים האולימפיים סייע ליואב כהן להגיע למקום הרביעי, מאמן נבחרת הגברים בשייט, גור שטיינברג, עוזב את תפקידו. לאחר החזרה מהמשחקים בטוקיו, ניסה שטיינברג לקבל מנדט מחודש מיו"ר האיגוד, שי בובר, כדי להוביל את הנבחרת להישגים משמעותיים בדגם ה-IQ Foil החדש.

בשיחות שהתנהלו בין הצדדים, התנאים העיקריים היו חידוש ההסכם והערכת תוקפו לאולימפיאדה נוספת, וכן תמיכה משמעותית של ראשי האיגוד והוועד האולימפי. בשיחה שקיים שטיינברג עם יושב הראש, הובהר לו כי ההסכם לא יחודש. השניים סיכמו כי בתקופה הקרובה יבחן המאמן הצעות מתחומים אחרים, כך שיוכלו להגיע לפתרון של עזיבה בהסכמה.

גור שטיינברג עם יואב כהן בהינושימה
עשו מסע יפה בטוקיו. גור שטיינברג ויואב כהן | באדיבות המצולמים

שטיינברג סיפר עם עזיבתו: "אני משוכנע שאני משאיר אחרי שולחן נקי. אין איש מקצוע אמין אחד שלא יעיד על הדרך המרשימה בה הובלתי את נבחרת הגברים בארבע שנים האחרונות. הפכנו להיות נבחרת מקצועית, הישגית וערכית, מהטובות בעולם. ספורטאים חזקים ואנשי מקצוע מעולים".

"הייתי שמח להמשיך ולהוביל להצלחות בדגם ה IQFoil החדש. אני יודע שזה תהליך של מספר שנים. הייתי מוכן להישאר בתפקיד רק אם היה לי ברור שיש לי גיבוי משמעותי שיאפשר לנבחרת להצליח".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי