עכשיו זה רשמי: שמעון סמוטריצקי יילחם על חוזה ב-UFC

שמעון סמוטריצקי | יחצ

היסטוריה. שמעון סמטריצקי (0:7) ילחם ב-5 באוקטובר בתכנית "הקונטנדר" של דיינה ווייט על חוזה ב-UFC, ואתמול (שבת) ארגון ה-MMA הפופולרי בעולם הכריז שהלוחם הישראלי יתמודד בקרב המרכזי של האירוע ובכך…

(גודל טקסט)

היסטוריה. שמעון סמטריצקי (0:7) ילחם ב-5 באוקטובר בתכנית "הקונטנדר" של דיינה ווייט על חוזה ב-UFC, ואתמול (שבת) ארגון ה-MMA הפופולרי בעולם הכריז שהלוחם הישראלי יתמודד בקרב המרכזי של האירוע ובכך יהיה הישראלי הראשון אי פעם שנלחם בקרב המרכזי באירוע של ה-UFC.

בנוסף לכך, "המתנקש" בן ה-20, שיתמודד מול מייק מאלוט (6-1-1) הקנדי בן ה-30, יהפוך גם לאחד הלוחמים הצעירים באופן כללי שאי פעם נלחמו בקרב המרכזי באירוע של UFC. במידה וסמוטריצקי ינצח וישיג את החוזה הוא יהיה אחד הלוחמים הצעירים אי פעם בסגל הרשמי של הארגון.

סמוטריצקי סיפר בהתרגשות: "זה רגע היסטורי ומעמד מטורף. כל העיניים הולכות להיות עליי והלחץ הוא גדול, אבל אני בטוח בעצמי וביכולות שלי. אני הולך להביא הביתה את הניצחון ואת החוזה ב-UFC ואמשיך לעשות היסטוריה".

כמו כן, אל הלוחם הישראלי הצטרפו בימים האחרונים צוות המאמנים שלו מישראל מושיק קידר ודודי בן זקן, שיהיו בפינה שלו במהלך הקרב. בנוסף, אלוף ה-UFC לשעבר במשקל כבד פרנק מיר עוזר לסמוטריצקי להתכונן לקרב החשוב, כאשר הישראלי מגביר את קצב האימונים בישורת האחרונה של מחנה האימונים שמתקיים במכון "סינדיקייט" בלאס וגאס.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי