שמעון סמוטריצקי: "אנטישמיות? הכול אפשר לפתור ב-5 דקות בכלוב"

שמעון סמוטריצקי | יחצ

הלוחם הישראלי שמעון סמוטריצקי יילחם ב-5 באוקטובר בקרב המרכזי במחלקת משקל 77 ק"ג במסגרת תכנית "הקונטנדר" של דיינה מול מייק מאלוט הקנדי בקרב על חוזה ב-UFC. רגע לפני, הוא התארח בפודקאסט "טייקדאון": "מגיע לי להיות במעמד הזה"

(גודל טקסט)

הלוחם הישראלי שמעון סמוטריצקי יילחם ב-5 באוקטובר בקרב המרכזי במחלקת משקל 77 ק"ג במסגרת תכנית "הקונטנדר" של דיינה מול מייק מאלוט הקנדי בקרב על חוזה ב-UFC. רגע לפני ש"המתנקש" נכנס לישורת האחרונה של מחנה האימונים לקראת הקרב החשוב בחייו, הוא התארח בפודקאסט אומנויות הלחימה "טייקדאון" וסיפר לארקדי סצ'קובסקי ועידו פריינטה על מחנה האימונים בלאס וגאס, ההישג להיות בקרב המרכזי, האנטישמיות שחווה במהלך הקריירה, העזרה מהלוחם הישראלי ב-UFC נתן לוי, הטיפים שקיבל מכוכבי UFC פרנק מיר ודונלד סארוני ועוד.

על כך שהוא בקרב המרכזי: "בהתחלה התרגשתי מאוד ואמרתי לעצמי שאני שמעון סמוטריצקי מחולון שמתאמן בצפון רוסיה באיזשהו חור הולך להיות בקרב המרכזי באירוע של UFC בלאס וגאס ועלו לי הרבה שאלות לגבי זה. מצד שני, שאני חושב על זה מי אם לא אני, הכי מגיע לי בעולם להיות בקרב המרכזי. אני מסתכל על לוחמים אחרים שכבר בני 30 והם בשיא הקריירה שלהם והם לא ברמה שלי, הם לא הקריבו את מה שאני הקרבתי, הם לא נותנים את הקרבות שאני נותן, אז לגמרי מגיע לי המקום הזה. זו רק ההתחלה כי אני יודע שהולך להביא את החוזה ב-UFC ואני הולך לככב שם. משיגים מטרה אחרי מטרה".

על האנטישמיות שחווה במהלך הקריירה: "ספגתי ברוסיה די הרבה אנטישמיות. בין אם זה היה בצחוקים או בקטע של להעליב ולפגוע ואף פעם לא הלכתי אחורה, תמיד אני מתגעגע במי שאני ומה שאני. נולדתי בארץ ואני יהודי וכל המשפחה שלי יהודים. בכוונה בארצות אנטישמיות כמו רוסיה, כמובן שלא כולם ככה אבל הרוב הנכבד, אני רוצה להראות להם מי אני. בכוונה תפרתי פאצ'ים של מגן דוד, כשעליתי לזירה ביקשתי שיגידו שאני מישראל, ושקראו לי בשם הרוסי שלי סמיון אז תיקנתי אותם שקוראים לי שמעון כי זה השם שלי בתעודת זהות וזה השם שלי בכללי. אני שמעון עם דגל ישראל ומגן דוד גדול שאני עולה איתו לקרבות שלי ואני לא מתבייש במי שאני, אני מתגאה בזה, ואם למישהו יש בעיה בבקשה שיגיעו למשקל 77 ק"ג ויכנסו איתי לכלוב ל-3 סיבובים של 5 דקות ואנחנו נפתור שם את כל הבעיות. אני לא מפחד מאף רוסי, דגסטני, אמריקאי או קנדי, ועם הקנדי הזה אני אפתור את הבעיות מהר מאוד

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי