Sport1 Banner

מיקי חליקה הוכרז רשמית כיו"ר איגוד השחייה

מיקי חליקה, יו"ר איגוד השחייה | איגוד השחייה, גיא אריאלי

שחיין העבר, שמונה לתפקיד באופן זמני לאחר עזיבתו של סימון דוידסון, הפך לקבוע ויכהן עד 2024: "מודה לאגודות על האמון"

(גודל טקסט)
מיקי חליקה
| דני מרון

מיקי חליקה הוכרז היום (חמישי) כיו"ר איגוד השחייה הקבוע, זאת לאחר שמינויו אושר על ידי האסיפה הכללית של האיגוד. כזכור, חליקה מונה ליו"ר זמני על ידי הוועד המנהל לפני כחודש, לאחר עזיבתו של ח"כ סימון דוידסון לטובת שירותו בכנסת ישראל. כעת, לאחר אישור האסיפה כנדרש, המינוי הופך לקבוע עד סוף הקדנציה הנוכחית של ההנהלה ב-2024.

חליקה מסר לאחר אישור האסיפה: "אני מודה לאגודות השחייה על האמון שנתנו בי עם אישור המינוי. מבחינתי, אני כבר עובד במלוא המרץ לטובת השחייה הישראלית ואמשיך לעשות זאת ביתר שאת. בהזדמנות זו אאחל הצלחה לשחייניות ולשחיינים אשר מרביתם פותחים השבוע את עונת התחרויות בארץ, וכן לשחיינים אשר יתחרו בסוף השבוע בגביע העולם בברלין ולנבחרת ה-U17 שתתחרה בגביע קומן בקפריסין"

עוד לפני מינויו, היה מיקי חליקה אחד השחיינים הגדולים של ישראל בכל הזמנים. הוא סיים במקום העשירי במשחקים האולימפיים בסידני 2000 במשחה ל-400 מעורב אישי, זכה במדליית ארד מאליפות העולם בבריכות קצרות וכן בשלוש מדליות מאליפויות אירופה (כסף ושתי ארד). במהלך הקריירה השחיין, החזיק בשיאי ישראל במשחים ל-200 ו-400 מעורב אישי, 200 פרפר ו-400, 800 ו-1,500 חופשי. לאחר פרישתו מספורט, נבחר חליקה להנהלת איגוד השחייה לראשונה ב-2016 ושוב ב-2020 ובתקופה זו היה גם חלק מהוועדה המקצועית של האיגוד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי