כ-20,000 רצים צפויים להשתתף במרתון ירושלים

מרתון ירושלים | יחצ

כ-10,000 כבר נרשמו למירוץ שיתקיים ב-29 באוקטובר, וטוטו Winner יהיה נותן החסות הרשמי שלו, כמות זהה צפויה להצטרף בימים הקרובים: "אירוע המשלב בתוכו חוויה גם ספורטיבית וגם תרבותית". העיריה תקיים את תערוכת EXPO ירושלים

(גודל טקסט)
מרתון ירושלים
מרתון ירושלים | יח"צ – חד פעמי, עיריית ירושלים

מרתון winner ירושלים יתקיים השנה ב-29 באוקטובר, לאחר שנדחה בשל מגפת הקורונה. כ- 10,000 רצים מכל רחבי הארץ כבר הבטיחו את מקומם ונרשמו עד כה למקצים השונים של המרתון. מדובר באירוע הספורט הגדול ביותר בישראל במסגרת הנחיות ומשרד הבריאות ועל פי תקנות התו הירוק החדש. הצפי הוא שעד סיום מועד ההרשמה בשבוע הבא יירשמו כ-20,000 רצים בסך הכל.

המרתון יציע שישה מקצי ריצה לכלל הגילאים ודרגות קושי שונות: מרתון מלא, חצי מרתון, 10 ק"מ, 5 ק"מ, מרוץ משפחות ומרוץ קהילות.

יו"ר המועצה להסדר ההימורים שבתאי צור: "הטוטו גאה להיות הספונסר הראשי של מרתון ווינר ירושלים, זו השנה העשירית ברציפות. מרתון ווינר ירושלים הוא מותג בינלאומי חזק, אשר מעורר עניין בעולם כולו בזכות הפסיפס האנושי יוצא הדופן של הרצים והתפאורה המדהימה של הנופים והאתרים המרהיבים של ירושלים. אני מזמין את הציבור להגיע וליהנות מחוויה ספורטיבית תרבותית מרגשת שאין דומה לה בארץ ובעולם".

יעל אלמור מ"מ מנכ"ל המועצה להסדר ההימורים: "זו השנה ה-10 שווינר הוא נותן החסות הרשמית של האירוע המשלב בתוכו חוויה גם ספורטיבית וגם תרבותית. אנו בווינר גאים להיות נותני החסות למרתון ווינר ירושלים שהוא בראש ובראשונה מרתון חברתי אשר משלב בתוכו את קידום הספורט ההישגי לצד קידום הספורט העממי תוך מתן דגש לאוכלוסיות מיוחדות ופריפריה".

תערוכת אקספו ירושלים
תערוכת אקספו ירושלים | יח"צ – חד פעמי, מיכל פתאל

כמיטב המסורת וכנהוג בכל המרתונים בעולם, תקיים עיריית ירושלים לקראת המרתון את EXPO ירושלים – תערוכת ספורט ייחודית, שתתקיים בין התאריכים 26-28.10.21 (בין השעות 15:00-21:00) במתחם הסינמה סיטי ירושלים. הכניסה חופשית.

במסגרת EXPO ירושלים יתארחו במשך שלושת ימי הפעילות, אלפי רצים ורצות המשתתפים במקצי המרתון השונים, קהל רחב שוחר ספורט ואורח חיים בריא וכן משפחות רבות שייהנו מחוויית ספורט ופנאי מיוחדת. מדובר במתחם ספורט ססגוני, שימוקם בקומת המסחר של הסינמה סיטי ובו ביתנים של מותגי הספורט המובילים בעולם, אשר יציגו מגוון רחב של פריטי ספורט: נעלי ריצה, ביגוד ריצה לנשים וגברים, שעוני דופק, תוספי מזון, ג'לים, משקפי שמש, מדרסים, שרוולי ריצה, חזיות ספורט, מעילים, חולצות דרייפיט, ביגוד אירובי, בקבוקים, תיקי שתייה וריצה ועוד. בנוסף יוצגו בתערוכה החידושים העדכניים בעולם הספורט וג'דאטים מיוחדים של מיטב החברות ובראשן של חברת סאקוני נותנת חסות הרשמית של המרתון, שתציג בתערוכה ביתן מרהיב במיוחד.

בנוסף, יוקם בתערוכה מתחם מרצ'נדייז של מרתון winner ירושלים עם פריטי הספורט הממותגים של המרתון עם אפשרות להדפסה אישית במקום. יצוין כי במהלך ימי התערוכה יוענקו הטבות מיוחדות למשתתפי המרתון, לבאי התערוכה ולמשפחות, באולמות הקולנוע שבסינמה סיטי ובמתחם הבילוי והפנאי שבקומת המסחר.

במסגרת EXPO ירושלים יוקם מתחם מרווח ומיוחד לחלוקת ערכות הריצה של המשתתפים במקצים השונים של מרתון winner ירושלים. במהלך שלושת ימי התערוכה צפויים להגיע אל המתחם, אלפי הרצים והרצות על מנת לקחת את הערכות שלהם בצורה נוחה, מהירה ויעילה. במתחם החלוקה, ניתן יהיה למדוד במקום את חולצות המרתון בתאי מדידה ייעודים. כמיטב המסורת במרתונים הגדולים בעולם וכן במרתון ירושלים, ייערך במסגרת התערוכה, ערב הפסטה המסורתי לרצי המרתון המלא (42.2 ק"מ), ביום חמישי ה-28.10.21 בשעות הערב. באירוע החגיגי, ייהנו המשתתפים מפסטיבל פסטה, טעמים ופחמימות שייסעו להם לקראת הריצה המאתגרת המצפה להם בבוקר שלמחרת.

משה ליאון, ראש העיר ירושלים:" עוד שניה ההזנקה למרתון ולפי מיטב המסורת, גם הפעם הוא ילווה באירועים ססגוניים ומעניינים ובניהם תערוכת EXPO וערב הפסטה. המרתון הוא לא רק תחרות ריצה ומסלול שעובר בנופיה הקסומים של ירושלים, אלא פסטיבל ספורט ירושלמי ייחודי. אני מזמין את כל תושבי ירושלים ועם ישראל להגיע יחד עם כל המשפחה וליהנות מהפנינג ספורטיבי, ססגוני ומהנה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי