כדורעף: 0:3 למכבי תל אביב באשדוד, ניצחון היסטורי להפועל רחובות

שחקני מכבי תל אביב בכדורעף | אתר רשמי, באדיבות מכבי תל אביב

הדאבליסטית סיימה את מחזור הפתיחה עם ניצחון חוץ קליל, עולה חדשה נוספת הפתיעה עם 1:3 במערכות על ק.ק תל אביב. הפועל ירושלים מתחה את מטה אשר/עכו

(גודל טקסט)

ליגת העל בכדורעף יצאה הערב (שלישי) לדרכה, כשבמוקד הצליחה הפועל ירושלים למתוח את מטה אשר ובסופו של דבר נכנעה במשחק מרתק, הדאבליסטית מכבי תל אביב ניצחה בחוץ את אשדוד, קריית אתא הפתיעה עם 0:3 בחוץ על המעפיל והפתעה נוספת נרשמה כאשר העולה החדשה, הפועל רחובות, רשמה ניצחון היסטורי ראשון בליגת העל כשגברה על ק.ק תל אביב.

מחר (רביעי, 20:00) תארח נבחרת האקדמיה את מכבי מוסינזון הוד השרון והמשחק שיחתום את המחזור ייערך ביום ראשון ובו תארח הפועל כפר סבא את מ.ס עיילבון.

מכבי אשדוד – מכבי תל אביב 3:0 (25:12, 25:20, 25:20)

הדאבליסטית החלה את העונה במשחק חוץ מול העולה החדשה מכבי אשדוד שמאומנת על ידי אריה זלינגר, המאמן הוותיק שכבר ראה הכל בכדורעף הישראלי והעולמי, ולא התקשתה לנצח אותה בשלוש מערכות. אייל רביץ החליף את קייל אנסינג מתחילת המערכה הראשונה והציג משחק נהדר. בצ'קלה ופוייר רשמו הופעת בכורה במדי הצהובים. במערכה הראשונה מתחו מעט שחקני אשדוד את חניכיו של גל גלילי, אולם בסופו של דבר ידם של התל אביביים הייתה על העליונה בדרך לניצחון במערכה. גם במערכה השלישית בלט קודרשוב מאשדוד, אבל האטצ', פוייר ובצ'קלה לא נתנו לאשדוד לחזור למשחק והמערכה השלישית הלכה אף היא לדאבליסטית בדרך ל-0:3 חלק במערכות.

הפועל המעפיל/מנשה/עמק חפר – הפועל עירוני קריית אתא 3:0 (25:17, 25:19 ,25:19)

ניצחון משכנע של קריית אתא בחוץ על הפועל המעפיל, במשחק שבו לאחר פתיחה טובה של המקומיים בלטה דווקא עליונות האורחים לכל אורך שלוש המערכות. שתי המערכות הראשונות הסתיימו בתוצאה זהה של 19:25 ובמערכה השלישית השחקנים של קריית אתא הובילו לכל אורך הדרך וניצחו 17:25. בקריית אתא בלטו זומאטי עם 13 נקודות, וסילנקו עם 12 נקודות וליסצ'נסצאס עם 10 נקודות.

הפועל ירושלים – הפועל גליל מטה אשר/עכו 3:1 (25:12, 25:20, 25:18, 22:25)

עולה חדשה נוספת פתחה מצוין את המשחק והשיגה ניצחון מפתיע במערכה הראשונה, אבל הבחורים של נועם כץ התאוששו במערכות השניה ולמרות ששחקני ירושלים דיגדגו קצת את האורחים בשתי המערכות הבאות, מטה אשר השלימה את המהפך בדרך לניצחון קליל.

הפועל רחובות בכדורעף חוגגת ניצחון היסטורי
ניצחון היסטורי. הפועל רחובות | אתר רשמי, באדיבות הפועל רחובות

הפועל רחובות – ק.ק תל אביב 1:3 (14:25, 18:25, 22:25, 22:25)

ניצחון ראשון אי פעם של הפועל רחובות בליגת העל. העולה החדשה החלה מצויין את שתי המערכות הראשונה שבהן ניצחה לאחר מאבק צמוד. במערכה השלישית חזרה ק.ק למשחק, אבל במערכה הרביעית המקומיים התעלו בדרך לניצחון במשחק כולו והיסטוריה קטנה למועדון.