הגולש זהר חרובי יזכה לחסות מחברת BUYME בדרכו לפריז 2024

זהר חרובי, גולש גלים | תומר אביב

מותג המתנות ילווה את הספורטאי הצעיר בשנים הקרובות, בתקווה שיצליח לסייע לו להבטיח את מקומו במשחקים האולימפיים

(גודל טקסט)

ענת ליליאור ייצגה את ישראל בענף גלישת הגלים במשחקים האולימפיים הקיץ בטוקיו, אך ב-2024 צפוי להיכלל במשלחת גם גולש מענף הקייטסרפינג וזהו זהר חרובי בן ה-21. הבוקר (שלישי) חרובי גם קיבל תמריץ רציני, כשמותג המתנות BUYME הודיע כי יעניק לו חסות כל הדרך למשחקים האולימפיים בעוד כשלוש שנים.

חברת BUYME תוכר כספונסר המרכזי של חרובי ותלווה אותו בתחרויות השונות של ענף גלישת הקייט וכמובן גם באולימפיאדה עצמה. מדובר בפעם הראשונה בה חברה מסחרית ישראלית נותנת חסות לענף הקייטסרפינג, אשר צובר תאוצה ונחשב לספורט הימי המתפתח ביותר בעולם בשנים האחרונות ומעתה מוכר גם כענף אולימפי.

זהר חרובי, גולש גלים
תמריץ רציני. זהר חרובי | יח"צ – חד פעמי, תומר אביב

חרובי, אשר משרת במסלול "ספורטאי מצטיין" בצה"ל, התחרה בתחילת החודש בתחרות אליפות העולם בקייטסרפינג שהתקיימה באיטליה ובתחרות אליפות אירופה שהתקיימה בצרפת. בשנה האחרונה אף התחרה באליפות ספרד וסיים במקום הרביעי.

"אני רוצה להודות באופן אישי ליואב בן יקר, יו"ר BUYME ולתומר כהן, מנכ"ל BUYME שרקמו את ההסכם מאחורי הקלעים עם נציגי איגוד השייט בישראל", אמר חרובי, "אני מעריך את התמיכה של החברה כנותנת החסות לקראת המשחקים האולימפיים ולתחרויות הבינלאומיות שיתקיימו עד אז ומודה על ההזדמנות לייצג את BUYME ואת המדינה בארץ ובעולם".

מ-BUYME נמסר: "אנו ב-BUYME, דוגלים בערכים של מצוינות וקידום אורח חיים בריא וכחלק מראיה זו, מאוד גאים להעניק חסות ותמיכה לזהר חרובי לקראת האולימפיאדה הצפויה להתקיים בפריז. התמיכה שאנחנו וחברות דומות לנו יכולות לספק לספורטאים תורמת לתרבות הספורט בישראל ולחיזוק תחושת גאוות היחידה בתוך הארגון ובאופן כללי, כחברה ישראלית. אנו שמחים על היכולת להוות חלק ממעטפת התמיכה של זהר חרובי, מביעים אמון מלא בו ובטוחים שיגיע להישגים חדשים בשנים הקרובות שיביאו הרבה כבוד למדינת ישראל וענף הספורט המקומי והגלובאלי".