עשרות אלפי רצים ושני מנצחים גדולים: מרוץ הלילה של תל אביב חזר

רון חולדאי מרתון תל אביב | עיריית תל אביב

מרוץ הלילה נביעות תל אביב: המרוץ חזר אחרי הפסקת הקורונה, דניאל מולושט ומאיה בריקמן הוכתרו כמנצחים. רון חולדאי הזניק: "כמה טוב שחזרנו לשגרה"

(גודל טקסט)
דניאל מולושט מרוץ הלילה של נביעות
המנצח המאושר. דניאל מולושט | יח"צ – חד פעמי, מרוץ הלילה נביעות תל-אביב

מרוץ הלילה של נביעות תל אביב חזר הערב (רביעי) בהשתתפות של עשרות אלפי רצים. המשתתפים רצו במסלול שאורכו כ-10 ק"מ, ועבר ברחובותיה הראשיים ובאתריה המרכזיים של העיר תל אביב-יפו ביניהם אבן גבירול, דרך נמיר, כיכר רבין, יהודה המכבי, פארק גני יהושע ועוד. אצל הגברים: דניאל מולושט חצה ראשון את קו הסיום עם זמן של 00:30:38 דקות. הזוכה הגדולה אצל הנשים הייתה מאיה בריקמן שעצרה את השעון על 00:40:22 דקות.

הרצים הוזנקו בגשר בר יהודה וסיימו את הריצה בפארק גני יהושע שם ייהנו מהפנינג סיום חגיגי. במרוץ שולבו אלמנטים שונים של תאורה והוא חולק למספר מקצים בהתאם להנחיות משרד הבריאות והתו הירוק. המרוץ הוא אירוע הספורט הגדול בישראל, וכולל מגוון מקצים: מרוץ מלא, חצי מרחק, 10 ק"מ, 5 ק"מ ומיני מרוץ ילדים.

קבוצת ריצה של פייבר
אמא, הבאתי גדוד. קבוצת ריצה בת 80 איש מחברת Fiverr הגיעה למרוץ | יח"צ – חד פעמי, יחצ

ראש עיריית תל אביב-יפו, רון חולדאי, שהזניק בשעה 20:30 את המקצה הראשון במרוץ אמר: "אני מברך את כל הרצות והרצים על מרוץ נהדר שהזכיר לכולנו כמה טוב שחזרנו לשגרה וכמה התגעגענו לאירועי ספורט גדולים בעיר. המרוץ הערב הוא יריית הפתיחה למרתון סמסונג תל-אביב שהפך למסורת תל אביבית ויתקיים בפברואר הקרוב".