כדורעף: מכבי תל אביב הפסידה לפנאתינייקוס בבית בגביע האתגר

הצהובים חייבים לנצח לפחות 1:3 ביוון בגומלין | אתר רשמי, אתר איגוד הכדורעף

הצהובים נראו טוב אך הפסידו בתום חמש מערכות 3:2 ליוונים בשלב 32 האחרונות, שבוע לפני הגומלין. ליגה: כפר סבא ניצחה בירושלים

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב קיוותה להשיג הערב (שלישי) ניצחון במשחק הראשון בשלב 32 האחרונות בגביע האתגר, אך הפסידה 3:2 בבית לפנאתינייקוס. המשחק נערך לעיני אולם מלא בהדר יוסף, שראה את היוונים מנצחים 13:25 את המערכה הראשונה. הצהובים הצליחו לנצח את המערכה הראשונה, וכפו שוויון גם בתום המערכה הרביעית. המערכה השלישית הייתה צמודה אך בסוף פאו יצאה עם ידה על העליונה בזכות ניצחון 11:15 ו-2:3 במשחק.

משחק הגומלין יתקיים באתונה ביום רביעי הבא. מכבי חייבת לנצח ביוון 3:0 אי 3:1 על מנת לעלות לשלב הבא.

גל גלילי מאמן מכבי תל אביב: "לא הצלחנו לשמור על ריכוז לאורך זמן. היו הרבה עליות וירידות. אם אתה לא מביא קבלה מושלמת, קשה מאוד להתקיף מול היוונים. אם לומר את האמת לצערי אנחנו לא רגילים לשחק ברמה הזאת ביומיום. אני לא חושב שהיה עניין מנטלי, לרגעים היינו מעליהם, אבל יש להם שחקנים מצוינים ואנחנו נעשה עבודה כדי לנצח ביוון".

מכבי תל אביב בכדורעף מול פנאתינייקוס
הצהובים חייבים לנצח לפחות 1:3 ביוון בגומלין | אתר רשמי, אתר איגוד הכדורעף

בנוסף, נערכו הערב שני משחקים במסגרת המחזור השביעי בליגת העל בכדורעף. הפועל כפר סבא פיגרה 2:0, אך חזרה ל-2:3 גדול בבית מול הפועל ירושלים, בעוד מכבי אשדוד ניצחה 1:3 את הפועל המעפיל עמק חפר/מנשה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי