מקס ורשטאפן רתח: "זה לא ייאמן. מה שקרה כאן זה לא פורמולה 1"

לואיס המילטון נהג קבוצת מרצדס, מאחוריו מקס ורשטאפן נהג קבוצת רד בול, פורמולה 1 | רויטרס

ההולנדי התבקש לפנות את הדרך ונענש אחרי שהמילטון פגע בו: "זה הפך להיות ספורט של עונשים". המילטון שהשיג שוויון מירוץ אחד לסיום העונה בפורמולה 1: "ניסיתי להתחרות נקי"

(גודל טקסט)

התנגשויות, כניסה של רכבי הבטיחות, דגלים אדומים וטענות למהלכים מלוכלכים – כל זה היה הערב (ראשון) במירוץ כאוטי בערב הסעודית, שם לואיס המילטון ניצח וקבע שוויון מוחלט בקרב על תואר אלוף העולם של פורמולה 1. האלוף המכהן הגיע ל-369.5 נקודות, בדיוק כמו יריבו מקס ורשטאפן שסיים שני הפעם ואיבד את יתרונו, כמו גם קבוצת רד בול בקרב מול מרצדס בדירוג היצרנים.

הכול יוכרע בשבוע הבא באבו דאבי, כאשר מי שיסיים במקום טוב יותר גם יזכה בעונה כולה. אם אף אחד מהם לא ייקח נקודות והשוויון יישמר, היתרון הוא של ורשטאפן שמוביל 8:9 בניצחונות העונה.

לואיס המילטון נהג קבוצת מרצדס, מאחוריו מקס ורשטאפן נהג קבוצת רד בול, פורמולה 1
יריבות עזה לאורך העונה שהגיעה לשיאה כעת. מקס ורשטאפן מאחורי לואיס המילטון | רויטרס

המילטון, שזינק מהפול פוזישן אבל איבד פעמיים את ההובלה אחרי התאונות שעצרו את המירוץ ואז עקף בהקפה ה-43, אמר לאחר ניצחונו ה-103 בקריירה: "ניסיתי להיות קשוח ככל שניתן וגם רגיש, ועם כל הניסיון שצברתי רק ניסיתי לשמור על המכונית במסלול ולהישאר נקי".

ברד בול התלוננו כי המילטון פגע בוורשטאפן כאשר זה האט במטרה לפנות לו את הדרך. הבעלים כריסטיאן הורנר אמר לוורשטאפן בקשר: "אני לא מבין למה הוא נכנס בך מאחורה בצורה כזה, אין בזה שום היגיון".

במרצדס כעסו על מנהל המירוצים מייקל מאסי שלטענתם לא נתן להם מספיק זמן ליידע את המילטון שנאמר לוורשטאפן לאפשר לו לעקוף, וגם ורשטאפן עצמו רתח. "מה שקרה היום הוא לא ייאמן", רטן ההולנדי בן ה-24. "הספורט הזה הפך להיות ספורט של עונשים ולא של מירוצים. עבורי, מה שקורה פה זה לא פורמולה 1. לפחות הצופים נהנו"

טוטו וולף, הבוס של קבוצת מרצדס, סיכם: "היה מירוץ ספקטקולרי, אבל ממש לא טוב".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי