שמעון סמוטריצקי חזר למסלול הניצחונות

ניצחון חשוב לסמוטריצקי | GettyImages, Noel Vasquez

לוחם ה-MMA הישראלי גבר על וויליאם מסאריו הברזילאי: " רציתי להוכיח לעצמי ולכולם שאני שייך לרמות הגבוהות בעולם"

(גודל טקסט)

שמעון סמוטריצקי חזר אתמול (שבת) למסלול הניצחונות, כשהביס את וויליאם מסאריו הברזילאי בנוקאאוט טכני בסיבוב השני בקרב תחת הארגון הרוסי הכיר RCC.

לאחר הניצחון הגדול "המתנקש" אמר בהתרגשות: "הערב נלחמתי באחד מהארגונים החזקים ברוסיה נגד לוחם UFC לשעבר. ההכנה לקראת הקרב הזה הייתה קשה במיוחד, פיזית ומנטאלית, לא נחתי לרגע מאז הקרב האחרון שלי בארצות הברית".

הישראלי המשיך והוסיף: "רציתי לסגור את ההפסד ההוא כמה שיותר מהר, ויותר מכל רציתי להוכיח לעצמי ולכולם שאני שייך לרמות הגבוהות בעולם. הלילה אחרי שניצחתי בנוקאאוט טכני לוחם UFC לשעבר בסיבוב השני, הוכחתי שהמקום שלי ב-UFC".

UFC
ניצחון חשוב לסמוטריצקי | GettyImages, Noel Vasquez

סמוטריצקי השתלט על הזירה כבר מתחילת הקרב והיה מוכן להתקפות של מסאריו בעמידה או בקרקע והצליח לנטרל טייקדאון של יריבו. הסיבוב השני היה המשך ישיר של הראשון וכשנשארה עוד כדקה וחצי לתום הסיבוב השני הישראלי הצליח להוריד את מסאריו למזרן, השלים את עמדת המאונט ולאחר רצף אגרופים לראש השופט עצר את הקרב לאחר שהברזילאי כבר לא הצליח להתגונן יותר.

הניצחון של סמוטריצקי העלה את מאזנו לשמונה ניצחונות לעומת הפסד אחד, ועשוי ליצור הזדמנות נוספת לישראלי בארגון ה-MMA הבכיר בעולם. בימים הקרובים הלוחם הישראלי ישוב לארץ, ולאחר חמישה חודשים של מחנות אימונים ושני קרבות בפרופיל גבוה מאוד הוא ינוח כדי להכין את עצמו עד למטרה הבאה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי