"ישראל פרמייר טק" פותחת את עונת המירוצים 2022

מימין: איתמר איינהורן , גיא שגיב ועומר גולדשטיין | אתר רשמי, נועה ארנון

תפתח מחר את עונת המירוצים 2022 במאיורקה, בסדרה של חמישה מירוצים חד יומיים בעונה השמינית בתולדותיה

(גודל טקסט)

"ישראל פרמייר טק" תפתח מחר את עונת המירוצים 2022 במאיורקה, בסדרה של חמישה מירוצים חד יומיים בעונה השמינית בתולדותיה וככל הנראה האינטנסיבית מכולן. לוח המירוצים של הקבוצה כולל לא פחות מ-301 ימי מירוץ ברחבי העולם.

כקבוצת "וורלד טור" – הדרג הגבוה ביותר בעולם האופניים המקצועני – תיטול הקבוצה חלק בכל הגראנד טורים ובראשם הטור דה פראנס – השלישי שלה. מטרתה המוצהרת היא לשפר את ההישג של עונת 2021 שבסיומה התמקמה הקבוצה במקום העשירי בעולם.

"התחזקנו בצורה משמעותית" אמר המנהל המקצועי הבכיר של הקבוצה, ריק וורבורגה. "אנחנו רוצים ומסוגלים לנפק תוצאות במירוצים הכי גדולים וכמובן להשיג נצחון ראשון בקטע בטור דה פראנס. זה לגמרי אפשרי". הקבוצה החתימה כמה רוכבים בולטים ובראשם הספרינטר האיטלקי ג'יאקומו ניזולו ורוכב מעוטר כמו הדני ג'יקוב פולגסאנג.

איתמר איינהורן , גיא שגיב, עומר גולדשטיין רוכבי אופניים
מימין: איתמר איינהורן , גיא שגיב ועומר גולדשטיין | אתר רשמי, נועה ארנון

ובחזית הישראלית: ארבעת הרוכבים הישראלים הבכירים של הקבוצה אמורים למלא תפקידים משמעותיים יותר מאי פעם. גיא ניב שיפתח מחר את העונה במירוץ הררי במאיורקה , צפוי למשל להיות רוכב מוביל בטור רואנדה בעוד כמה שבועות. " הקבוצה מצפה מכל אחד מאיתנו לעלות מדרגה נוספת , וכבר הוכחנו שאנחנו מסוגלים לעשות את זה".

המבחן הראשון יגיע כאמור כבר מחר במאיורקה, מירוץ הררי שיכלול 9 טיפוסים משמעותיים. הרוכב המוביל של הקבוצה יהיה הבלגי בן הרמנס וכן החיזוק הטרי סימון קלארק ובהרכב יופיעו הישראלים גיא ניב ועומר גולדשטיין שבעונה שעברה סיים בהצלחה את ההופעה הראשונה שלו בטור דה פראנס.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי