מדליית ארד ליבגני שינקרבסקי באליפות העולם ב-MMA

הישג מצוין באבו דאבי. יבגני שינקרבסקי | איגוד ה-MMA הישראלי

הלוחם הישראלי רשם הישג מצוין באבו דאבי, למרות בדיקת קורונה חיובית שהכניסה אותו ללחץ. מנכ"ל האיגוד: "זה מראה את היכולות והפוטנציאל שיש בישראל"

(גודל טקסט)

נבחרת ישראל ב-MMA חזרה אמש (שבת) מאליפות העולם באבו דאבי עם הישג מרשים במיוחד, כאשר הלוחם יבגני שינקרבסקי זכה במדליית הארד בפעם הראשונה שנציגים כחול-לבן משתתפים בתחרות. התחרות הייתה למעשה אליפות העולם לשנת 2021 של ההתאחדות העולמית IMMAF, בעקבות ענייני קורונה. היה זה שבוע עמוס, כאשר בכל קטגוריית משקל התקיים קרב אחד ביום בן 3 סיבובים. כמו כן, כל הלוחמים שנטלו חלק בתחרות היו מחויבים לעבור בדיקות קורונה בכל יומיים.

יבגני שינקרבסקי, לוחם MMA ישראלי
הישג מצוין באבו דאבי. יבגני שינקרבסקי | איגוד ה-MMA הישראלי

שינקרבסקי, מלווה במאמנו מושיק קידר ממועדון "מושיק-בוקס" בחולון, עבר משוכות קשות בדרך אל חצי הגמר. בקרב הראשון ניצח יריב מנוסה ממקסיקו, בשני יריב עיקש מבחריין ובכך העפיל אל חצי הגמר. המשוכה הקשה ביותר שניצבה בפני הלוחם הישראלי הייתה דווקא מסוג אחר – בדיקת קורונה לא תקינה. ביום הקרבות האחרון, שינקרבסקי נבדק כרגיל אך יצא חיובי בבדיקה, ובעקבות כך נכנס לבידוד והפסיד טכנית. חוקי אבו דאבי קובעים שבמידה ובדיקה יצאה חיובית, יש להציג 2 בדיקות שליליות כדי לצאת מהבידוד, מה שאכן בסופו של דבר קרה ובכך זכה להשתתף בטקס הענקת המדליות.

בעקבות הזכייה, מנכ"ל איגוד ה-MMA הישראלי עידו פריינטה אמר: "הייתה תחרות ברמה גבוהה, שלושת הלוחמים הראשונים בכל קטגוריה הם ברמה של לוחמים מהזירות הגדולות בעולם. עצם העובדה שלוחם ישראלי הגיע למדליית ארד מראה את היכולות והפוטנציאל שיש בישראל. אני בטוח שמשנה לשנה ההישגים יעלו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי