יונתן דיין חתם בהאם הגרמנית, דניאל מוסינדי הצטיין מול פ.ס.ז'

"זה הצעד הנכון עבורי". יונתן דיין | אתר רשמי, איגוד הכדוריד, עודד קרני

מרכז נבחרת ישראל בכדוריד יעבור בקיץ לקבוצה השלישית שלו בגרמניה, יתר הליגיונרים ממשיכים לעשות חיל לקראת המשחק מול ליטא

(גודל טקסט)

יונתן דיין, מרכז נבחרת ישראל בכדוריד, חתם היום (שלישי) בקבוצת האם. זו תהיה התחנה השלישית של דיין בגרמניה, בשנתו החמישית בכדוריד הגרמני, והוא יהיה הישראלי השני בקבוצה אחרי שבעבר שיחק במדיה חן פומרנץ. דיין בן ה-22 יעבור אליה בקיץ מרימפאר שנמצאת גם היא בבונדסליגה השנייה, והוא יקווה שהאם תצליח להעפיל עד אז לליגה הבכירה.

"אני נורא מתרגש לקראת המעבר", אמר דיין, שהתפתח בפרויקט נבחרת הנוער שנערך בגרמניה לפני שש שנים. "אני עובר למועדון מעולה ומקצועי מאוד, שהתחיל פרויקט עם הרבה פוטנציאל. אני יודע שזה הצעד הנכון עבורי ומקווה שאוכל להשתלב שם כמה שיותר מהר. הם מתכננים השנה לעלות, ואם הם ינצחו את המשחק החסר הם יטפסו למקום השלישי, נקודה פחות מהמקום השני. אם לא, אני מקווה שנעשה זאת יחד בעונה הבאה".

יונתן דיין שחקן נבחרת ישראל בכדוריד
"זה הצעד הנכון עבורי". יונתן דיין | אתר רשמי, איגוד הכדוריד, עודד קרני

יהב שמיר היה שותף להפסד של אלופת שוויץ פאדי וינטרטור 35:27 לוויסלה פלוק בפולין, במסגרת הליגה האירופית.

דניאל מוסינדי סיפק אמש משחק נהדר מול פריז סן ז'רמן במסגרת הסטארליג בצרפת. מקשר הנבחרת הבקיע 3 שערים ומסר 6 אסיסטים בהפסד הצפוי של קבוצתו סראן 34:27 לאימפריה מהבירה. שוער הנבחרת דן טפר שותף גם הוא במפגש, סיפק 4 עצירות ב-15 דקות משחק, וגם הבקיע שער אחד.

יואב לומברוזו מסר 8 אסיסטים והבקיע צמד בהפסד לימוז' 32:30. לומברוזו מעמיד מפתיחת העונה בסטארליג מאזן של 94 אסיסטים ו-55 כיבושים ב-15 משחקים.

בנבחרת ישראל מקווים כמובן שהליגיונרים יגיעו בכושר שיא לקראת המשחק מול ליטא (16 במרץ, תל אביב) במסגרת הסיבוב השני של פליאוף העלייה לאליפות העולם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי