הספורטאים הודו לליברמן על ביטול המס על מענקי הזכייה: "יש גב"

יעל ארד, השר אביגדור ליברמן, גילי לוסטיג, יעקב טומרקין, השר חמד עמאר, חנה מיננקו | אתר רשמי, תקשורת שר האוצר

ארד ולוסטיג מהוועד האולימפי הגיעו יחד עם טומרקין ומיננקו למשרד האצור והודו לשר על היוזמה: "זה לא רק הכסף כמו שזו הרוח הגבית". השר: "הצלחה בספורט הוא נושא חוצה מגזרים"

(גודל טקסט)

לאחרונה קיבלו ספורטאי ישראל בשורה מיוחדת מהממשלה, לאחר שהתקבלה יוזמת שר האוצר אביגדור ליברמן לבטל את המס על כספי זכייה לאלופים אולימפיים ואלופי עולם. היום (רביעי), השחיין יעקב טומרקין, קופצת המשולשת חנה מיננקו, יו"ר הוועד האולימפי יעל ארד ומנכ"ל הוועד גילי לוסטיג הגיעו למשרד האוצר כדי להודות לליברמן ולשר במשרד האוצר חמד עמאר.

השר ציין כי ההצלחה של הספורטאים והשקעה במצונית זו הצלחה של המדינה כולה: "אחרי שביטלנו את המס על מענק הזכייה לאלופים אולימפיים ואלופי עולם והגדלנו במאות מיליוני שקלים את תקציב הספורט במדינת ישראל אמרתי לספורטאים הנהדרים שלנו שאנחנו מחויבים להעניק להם את כל הכלים והתמיכה שהם צריכים כדי שהם יוכלו להמשיך ולהביא לנו כבוד וגאווה לאומית. הצלחה בספורט הוא נושא חוצה מגזרים- ימין, שמאל, דתי, חילוני, הספורט מאחד את כולם, זו תרומה ענקית לחוסן הלאומי של מדינת ישראל".

יעל ארד, השר אביגדור ליברמן, גילי לוסטיג, יעקב טומרקין, השר חמד עמאר, חנה מיננקו
הודו לשר. הספורטאים ונציגי הוועד האולימפי עם ליברמן | אתר רשמי, תקשורת שר האוצר

יעל ארד, יו"ר הוועד האולימפי: "הספורט הישראלי הוא כתר המצויינות של החברה הישראלית ואנחנו רוצים להודות לכם על התמיכה, אין להצלחה של הספורטאים שלנו ערך שנמדד בכסף".

גלעד לוסטינג, מנכ"ל הוועד האולימפי בישראל: "זה לא רק הכסף כמו שזו הרוח הגבית, הספורטאים מרגישים שהמדינה מגבה אותם וזה נותן את הכוח להצליח".

השחיין יעקב טומרקין: "רציתי להגיד תודה על היוזמה ועל המהלך הראוי. אנחנו נורא שמחים להיות פה ואני מקווה שנמשיך להביא הישגים ולהיות יותר טובים".

קופצת המשולשת חנה מיננקו: "רציתי להודות על המהלך שעשיתם, זה מאוד חשוב למדינה ולספורט האולימפי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי