כדורעף: הפועל מטה אשר/עכו תפגוש את מכבי תל אביב ברבע גמר הגביע

שחקן הפועל מטה אשר/עכו זארקו קיסיץ' | אתר רשמי, איגוד הכדורעף

האדומים הביסו את קרית אתא, סטס נביאדומסקי חשף: "הוריי ואשתי נמצאים באוקראינה, לא אכלתי וישנתי שלושה ימים מרוב דאגה". גם הוד השרון, כפר סבא והפועל ירושלים עלו

(גודל טקסט)

משחקי שמינית גמר גביע המדינה לגברים נערכו בסוף השבוע, כאשר רוב הקבוצות הפייבוריטיות ניצחו. במשחקים המרכזיים ניצחה הפועל גליל מטה אשר/עכו את הפועל עירוני קריית אתא ומכבי תל אביב את מכבי אשדוד- שתי הקבוצות יפגשו בשלב רבע הגמר שיתקיים בסוף השבוע הקרוב.

שחקני הפועל מטה/אשר בכדורעף
בדרך למפגש מול מכבי תל אביב. שחקני מטה אשר | אתר רשמי, דוברות איגוד הכדורעף

הפועל גליל מטה אשר/עכו – הפועל עירוני קריית אתא 0:3 (22:25, 15:25,19:25)

ניצחון למטה אשר בקרב על הצפון והיא עוברת שלב לרבע גמר גביע המדינה ולמפגש מרתק מול מכבי תל אביב. המשחק עצמו היה צמוד למעט המערכה הראשונה אבל במטה אשר ידעו ללחוץ על הדוושה בזמן והם נמצאים במצב מצוין בליגה (בה הבטיחו את המקום השני) ובגביע.

בסיום המשחק אמר סטס נביאדומסקי ממטה אשר: "לקראת המשחק הגעתי במצב רוח לא טוב בגלל ההורים שלי ואשתי שנמצאים באוקראינה. הם במצב מלחמה. לא אכלתי וישנתי כבר שלושה ימים מרוב דאגה, המשחק עזר לי להוציא את כל הכעס והתסכול, ונתן לי מוטיבציה לנצח. שיחקנו טוב מול קרית אתא, עכשיו אסור לעשות טעויות וחשוב להיות מאוד מרוכזים לקראת שאר משחקי הגביע".

ק.ק תל אביב- מכבי מוסינזון הוד השרון 3:1 (25:17, 25:23, 25:15, 25:21)

הוד השרון מנצחת במשחק בו דווקא ק.ק תל אביב, שעדיין לא ניצחה העונה בליגה, הצליחה לזכות במערכה הראשונה. מוסינזון ניצחה את המערכה השנייה יחסית בקלות אבל המערכה השלישית הייתה סיפור אחר וההסתיימה רק ב-23:25 להוד השרון, שידעה להעביר הילוך ולנצח גם את המערכה הרביעית ואת המשחק כולו. ברבע הגמר הוד השרון תתארח אצל הפועל כפר סבא בדרבי השרון.

בני הרצליה – הפועל ירושלים 3:0 (25:16, 25:7, 25:17)

שלא כמו האחות בכדורסל שזכתה בגביע המדינה הדרך של בני הרצליה מהליגה הלאומית הסתיימה בשלב שמינית הגמר לאחר שנכנעה לעדיפות הברורה של הפועל ירושלים ששלטה במשחק וניצחה בשלוש מערכות. ירושלים תתארח במעפיל למשחק שעל הנייר פתוח לחלוטין.

עירוני גבעתיים- הפועל רחובות 3:0 (25:14, 25:22, 25:15)

גבעתיים שייצגה את הליגה הלאומית הראתה, במיוחד במערכה השנייה, שהיא יריבה שוות כוחות, אבל בסופו של דבר היה ידם של הרחובותים על העליונה והם בדרך לרבע הגמר. הפועל רחובות תארח את עיילבון בשלב הבא.

הפועל דרום השרון גנ"צ – הפועל כפר סבא 3:0 (25:17, 25:13, 25:17)

ניצחון חשוב של כפר סבא שלא נתקלה בבעיות יותר מדי גדולות מול הקבוצה מהליגה הלאומית. כפר סבא עולה לרבע הגמר ותארח את מכבי הוד השרון.

אליצור אשקלון – הפועל המעפיל/עמק חפר/מנשה 3:1 (25:17, 25:23, 21:25, 25:16)

המעפיל היו בטוחים שהם הולכים למשחק יחסית פשוט אבל אליצור אשקלון הפתיעה, ניצחה את המערכה השנייה ולא הייתה רחוקה מלנצח גם את השלישית. בסופו של דבר המעפיל ניצחה בארבע מערכות והיא ברבע הגמר ותתמודד מול הפועל ירושלים על הכרטיס לחצי הגמר.

שתי קבוצות נוספות שהבטיחו את עלייתן לרבע הגמר הן הדאבליסטית מכבי תל אביב שניצחה את מכבי אשדוד בשישי ומ.ס עיילבון שניצחה את רמת אביב ביום חמישי.

משחק אחד נערך בשבת גם בליגת העל לנשים במסגרת הבית התחתון ניצחה מכבי בנות נצרת את מ.ס עיילבון בחוץ 2:3.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי