אחרי שנכנס לספרי ההיסטוריה: שמלא חשף מה הוא מתכנן לעשות עם הכסף

יובל שמלא, אסי עזר
יובל שמלא, אסי עזר | עודד קרני

אחרי שהדהים את כולם והפך לנינג'ה ה-16 בעולם והראשון אי פעם תוצרת כחול לבן, סופרמן הישראלי התארח בתוכנית הבוקר של רסקין וסיפר על העתיד, השינוי שחל בו והאם יש סיכוי שיחזור בעונה השישית?

(גודל טקסט)

יובל שמלא לא ישכח את הערב הזה לעולם. בגיל 22 ואחרי ארבע שנים אינטנסיביות, הסופרמן הישראלי כבש את "המידוריאמה", הוכתר לזוכה הגדול בפעם השלישית ולנינג'ה ה-16 בעולם והראשון אי פעם בישראל. 

הבוקר התארח שמלא המאושר והעייף בתוכנית הבוקר של מי ששידר אותו מהיום שפרץ לתודעה, ניב רסקין, וסיפר על הרגע עליו חלם מאז שהיו חסרות לו שתי שניות בעונה הראשונה: "זאת הייתה הרפתקה כל החוויה הזאת בתוכנית. הייתי בטוח שאתקן את זה בעונה השנייה ואז הייתה לי את הנפילה, חשבתי שאתקן את זה בעונה השלישית ועוד פעם לא הצלחתי. הרמה של המתחרים עלתה עד כדי כך שחשבתי שיכול להיות שזה כבר לא הולך לקרות. גם הרמה של המתקנים משתדרגת והכל נהיה יותר קשה. הגעתי עם לחץ לעונה הרביעית ורצון לסיים את הכל". 

יובל שמלא, ירדן ג'רבי, יוגב מלכה, ישי כלפון
יובל שמלא, ירדן ג'רבי, יוגב מלכה, ישי כלפון | עודד קרני

שמלא הנרגש המשיך: "ה-30 שניות האלה על החבל, זה מטורף כי אתה לא מודע לשעון אבל סופרים לך. הגעתי לחבל אחרי שלושה שלבים והרגשתי את הגוף. אמרתי שאני נותן את כל מה שאין לי בתקווה לעשות את זה. ההזדמנות שקיבלתי להגיע לחבל שוב, זה משהו שלא קרה לי בשום תחרות אחרת", סיפר המטפס התחרותי והחמיא ליריביו: "הכוחות שקיבלתי זה מתוך כל הדבר הגדול הזה והנוכחות של יוגב מלכה וישי חלפון עזרה לזה לקרות כי ידעתי שיש לי תחרות מאד קשה.בשנייה שראיתי את יוגב מטפס על החבל, חשבתי 'אוקיי, הוא הולך לקחת את זה עכשיו'. הוא היה בקצב מטורף". 

על השינוי שחל בו: "הייתי בן 18 עכשיו אני כבר בן 23, אז יש פה את ההבדל הזה. אני חושב שאחד הדברים הכי כיפיים שקרו בנינג'ה שזה גרם לי לחשוב המון כל עונה מחדש. מה צריך לעשות כדי להוא מוכן ואיך להתמודד עם הלחץ. לאורך השנים ניסיתי לאמץ גישה שתעזור לי להתמודד עם הלחץ הכי טוב. כל פעם שאני מרגיש אותו אני אומר לעצמי 'איזה כיף'. יש לי המון ציפיות מעצמי אבל אני מזכיר לעצמי לעשות את המסלול הכי טוב שאני יכול – כל דבר אחר לא משנה ברגע הזה". 

יובל שמלא, אלכס חזנוב
יובל שמלא, אלכס חזנוב | עודד קרני

שמלא נשאל מה הולך הולך לעשות עם הכסף: "אני הולך להמשיך להתאמן לקראת המטרות הבאות – אולימפיאדה ועוד המון מטרות שבאופק וכמובן שהפרסים יכולים לעזור לי בזה". על חייו האישיים לא נידב הנינג'ה האדיר יותר מדיי מידע וגם ברשתות החברתיות הוא שומר על צניעות בכל הנוגע לכך, אך לפני פחות משלושה חודשים, בראיון לאותה התוכנית של קשת 12, "חדשות הבוקר", חשף שמלא כי הוא נמצא בזוגיות חדשה-ישנה: "אני בזוגיות, יש לי חברה. היא הייתה החברה הראשונה שלי בתיכון וחזרנו סוף סוף. בדיוק עכשיו היא מסיימת לימודים בהולנד". 

ולמרות ששמלא הודיע עוד בתחילת העונה שזו תהיה עונתו הראשונה, רסקין הימר ששמלא יתקשה לצפות בתוכנית מהבית וישוב לעונה השישית. שמלא השיב: "אני פונה להפקה, שלפחות תיתן לי לעזור בבחירת המתקנים, כדי להפוך את התחרות למטורפת. עונה 6? לא נראה לי. השנים שעברתי כאן הן לכל החיים. בתור ספורטאי להתחרות בנינג'ה, אתה כל פעם מגיע ואין לך מושג איזה מכשולים יתנו לך וזה החלק הכי מרגש. אם ייצא לי קצת להיות בצד השני, זה גם יהיה כיף".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי