חיים גוזלי האשים: "פיקוד משטרת ישראל, רצחתם לי את הילד!"

play
חיים גוזלי | צילום מסך, צילום מסך
הטרול שאיתגר לוחם UFC ג'ו ריגס ושילם את המחיר 00:58

לוחם ה-MMA חשף בפוסט כי אשתו השוטרת הפילה היריון בעקבות לחצי המשטרה במטרה שהוא יבטל תביעה: "עבריינים במדים! אתם מלוכלכים מהיסוד! אתם אמונים על החוק, אבל פועלים כאילו אתם מעליו"

(גודל טקסט)

לוחם ה-MMA חיים גוזלי פרסם אתמול (ראשון) פוסט באינסטגרם ובו שיתף באירועים שקרו במהלך התקופה בה תבע את משטרת הישראל על פגיעה בשמו הטוב. כזכור, בחודש אוקטובר האחרון אלוף העולם עוכב בכותל המערבי בחשד לאיום על שוטר, כאשר מצדו הוא הכחיש את הדברים ובהמשך שוחרר לביתו בתום בירור בתחנת המשטרה שארך כשעה, והתיק נסגר. גוזלי תבע את המשטרה ב-300 אלף שקל ובפוסט המדובר הוא סיפר שאשתו, שהינה שוטרת בעצמה והייתה בהיריון, הפילה את התינוק כתוצאה מלחצים כבדים שהופעלו עליה במשטרה כדי שבעלה יבטל את התלונה.

"אני כותב את הפוסט הזה עם דמעות בעיניים, משתף אתכם בדבר אישי שלי ושל משפחתי. הם לא השאירו לי ברירה", פתח גוזלי את דבריו. "פיקוד משטרת ישראל, רצחתם לי את הילד! כן, אותם, אותם קצינים שלא מעניין אותם כלום חוץ מדרגות. אלה שמפקירים את השוטרים וחושבים רק על עצמם. אז תבעתי אתכם, לא רציתם להתנצל על כל מה שעוללתם לי. הפיקוד שדורך על השוטרים באופן קבוע החליט לבוא ולהתנגח באשתי, דווקא בגלל שהיא שוטרת. חשבתם שזה יפעיל עליי לחץ ואז אוריד את התביעה".

גוזלי המשיך: "לקחתם את אשתי פרויקט וביצעתם סיכול ממוקד. כל החקירות הבזויות שהזמנתם אותה: מח"ש, ריאיון אזהרה, ביטחון שדה ועכשיו עוד איזו חקירה. חקירות בלחץ ובאיומים. אז משטרת ישראל החליטה להתעלל ולהתעמר באשתי בניסיון להגיע אליי, והכל מצוץ מהאצבע. חצי שנה אחרי שהגשתי את התביעה, פתאום החליטו לזמן אותה לכל החקירות ולפני כן זה בכלל לא עניין אף אחד בפיקוד".

כאן לוחם ה-MMA סיפר לפרטים מה עבר עליו ועל אשתו: "הלחץ הנפשי והסטרס שהכנסתם אותה בשבועות האחרונים, כשישבה בבית ובכתה כי הגוף העלוב שהיא עובדת בו יותר מ-25 שנה החליט לנקום בי דרכה. היא הפילה את ההיריון. כן, היא הייתה בהיריון. עכשיו כדי לסבר לכם את האוזן – אנחנו בטיפולים, ועד שזכינו להיכנס להיריון, משטרת ישראל, הגוף הכי בזוי שקיים במדינת ישראל, החליט לתת הגנה לקצינה עלובה שהשתמשה לרעה בסמכויות שלה ובניגוד לחוק, זו שבגללה התחיל כל הסיפור הזה. משטרת ישראל, יש לכם שוטרים סורחים, תעיפו אותם, אל תתנו להם גב להיות כאלה. אני איבדתי את הילד שלי בגלל מערכת מושחתת מהיסוד. ערכים של אמת, יושרה וכבוד האדם רחוקים שנות אור מדרכי פעולתו של הפיקוד בארגון הזה. אתם אמונים על החוק, אבל פועלים כאילו אתם מעליו".

גוזלי סיים את דבריו כך: "ואתם, פיקוד משטרת ישראל, אתם עבריינים במדים!!! אתם מלוכלכים מהיסוד!!! אתם תדרכו על כל מה שקיים כדי להתקדם!!! כמובן גם בשביל לנסות לכסות את התחת שלכם. כשיש גוף שחושב שהוא מעל החוק ומתעלל בפקודים שלו ובאזרחים, אז מי אנחנו האזרחים הפשוטים בסיפור? אני אמשיך לבכות, אבל לעולם לא אכנע לעבריינים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי