קורע לב: "רייזר ראמון" מאושפז במצב אנוש, ו"הדיזל" כבר נפרד

סקוט הול הידוע כ-"רייזר ראמון" | אתר רשמי, טוויטר

סקוט הול, שאחראי על אחת הדמויות הגדולות של ה-WWE משנות ה-90, מאושפז בבית החולים לאחר שסבל משלושה התקפי לב בעקבות ניתוח שעבר לאחרונה בירך. "הדיזל": "לא היה אכפת לנו מי אהב ומי שנא אותנו, היינו האאוטסיידרים. להתראות אח"

(גודל טקסט)

בשורה עצובה לחובבי ה-WWE וילדי שנות ה-90. סקוט הול, הנודע בכינויו "רייזר ראמון" מאושפז בטיפול נמרץ לאחר שסבל משלושה התקפי לב. על פי הדיווחים בארצות הברית, הול בן ה-63 סבל מקריש דם לאחר ששבר את הירך בשבוע שעבר ונאלץ לעבור לניתוח. הוא מונשם ומאושפז כעת בבית חולים במארייטה, ג'ורג'יה. מסביבתו של הול ומה-WWE טרם נמסרה תגובה או הודעה כלשהי בנוגע למצבו של מתאבק העבר.

"דיזל" נפרד מחברו "רייזור ראמון" בפוסט באינסטגרם
| אתר רשמי, האינסטגרם של קווין נאש

הול הגיע ל-WWE (אז WWF) ב-1992 והפך לאחד הכוכבים הבכירים של הארגון, כאשר הקרבות בינו לבין שון מייקלס מאמצע שנות ה-90 זכורים עד היום. בשנת 1996 הצטרף ל-WCW וב-2014 נכנס להיכל התהילה של ה-WWE. הול גם היה חלק מקבוצת המתאבקים שהגיעה לארץ באמצע שנות ה-90, בתקופה שהייתה תור הזהב מבחינת אחוזי הצפייה לתחרויות אלה בישראל.

קווין נאש, הידוע כ"דיזל", התייחס למצבו של חברו, וכתב: "סקוט נזקק למכונות החייאה. כשמשפחתו תגיע, היא תחליט על ניתוקו מהמכונות. אני עומד לאבד את האיש שביליתי איתו הכי הרבה זמן על הכדור הזה. הלב שלי שבור, ואני פאקינג עצוב. אני אוהב את סקוט בכל לבי, ועכשיו צריל להתרגל לחיים בלעדיו.

"כשנכנסנו ל-WWE לא היה אכפת לנו מי אוהב ומי שונא אותנו. היה לנו אחד את השני, ואת הסוכן בארי בלום ששינה את ההיאבקות. היינו האאוטסיידרים, אבל היה לנו אחד את השני. סקוט תמיד הרגיש שהוא לא ראוי לחיים שאחרי המוות. אלוהים, אנא עשה קיסם מוזהב עבור אחי. לא אוכל לאהוב אדם כמו שאהבתי אותו".