סוף עצוב: מתאבק ה-WWE האגדי סקוט הול הלך לעולמו בגיל 63

סקוט הול, אגדת ה-WWE | צילום מסך, מתוך טוויטר

משפחתו של המתאבק שמזוהה עם הדמות האייקונית "רייזר ראמון" החליטה לנתק אותו ממכשיר ההנשמה, אחרי שסבל משלושה התקפי לב בעקבות ניתוח שעבר לאחרונה בירך. האלק הוגן ספד: "משהו בי מת יחד איתו"

(גודל טקסט)

סוף עצוב: סקוט הול, מתאבק ה-WWE האגדי הנודע בכינויו "רייזר ראמון", הלך לעולמו הלילה (בין שני לשלישי) בבית חולים בג'ורג'יה אחרי שנאבק על ימיו בימים האחרונים. הול בן ה-63 סבל מקריש דם לאחר ששבר את הירך בשבוע שעבר ונאלץ לעבור ניתוח, בעקבות שלושה התקפי לב מהם סבל בזה אחר זה.

בני משפחתו קיימו את צוואתו ולאור מצבו האנוש והכמעט בלתי הפיך, החליטו להורות על ניתוקו ממכשיר ההנשמה. הול שרד עוד כמה שעות ללא מכשירי תמיכה, אבל כעבור זמן קצר נקבע מותו. בהודעה רשמית מטעם ה-WWE צויין ש"הארגון המום לשמוע על מותו של סקוט הול, ומוסר את תנחומיו לבני משפחתו, חבריו ומעריציו הרבים ברחבי העולם".

צפו בסרטון הפרידה המרגש של ה-WWE

בין המספידים היה גם מתאבק אגדי אחר, האלק הוגן. "לפני זמן קצר חבר טוב שלי הלך לעולמו. לא אשכח כיצד הוא דאג לי כשהייתי למטה, כשכולם סביבי אמרו לי שה'האלקמאניה' מתה. ברגעים האלה, סקוט הציל אותי. הוא החזיר אותי למפה. אני לא מסוגל להסביר כמה אני אוהב אותו. כשהוא מת, משהו מת גם בי".

קווין נאש, הידוע כ"דיזל", התייחס אתמול לפני מותו של חברו למצבו, וכתב: "סקוט נזקק למכונות החייאה. כשמשפחתו תגיע, היא תחליט על ניתוקו מהמכונות. אני עומד לאבד את האיש שביליתי איתו הכי הרבה זמן על הכדור הזה. הלב שלי שבור, ואני פאקינג עצוב. אני אוהב את סקוט בכל לבי, ועכשיו צריך להתרגל לחיים בלעדיו.

"כשנכנסנו ל-WWE לא היה אכפת לנו מי אוהב ומי שונא אותנו. היה לנו אחד את השני, ואת הסוכן בארי בלום ששינה את ההיאבקות. היינו האאוטסיידרים, אבל היה לנו אחד את השני. סקוט תמיד הרגיש שהוא לא ראוי לחיים שאחרי המוות. אלוהים, אנא עשה קיסם מוזהב עבור אחי. לא אוכל לאהוב אדם כמו שאהבתי אותו".

סקוט הול הידוע כ-"רייזר ראמון"
סקוט הול הידוע כ-"רייזר ראמון" | אתר רשמי, טוויטר
סקוט הול הידוע כ-"רייזר ראמון"
סקוט הול הידוע כ-"רייזר ראמון" | אתר רשמי, טוויטר

הול הגיע ל-WWE (אז WWF) ב-1992 והפך לאחד הכוכבים הבכירים של הארגון, כאשר הקרבות בינו לבין שון מייקלס מאמצע שנות ה-90 זכורים עד היום. בשנת 1996 הצטרף ל-WCW וב-2014 נכנס להיכל התהילה של ה-WWE. הול גם היה חלק מקבוצת המתאבקים שהגיעה לארץ באמצע שנות ה-90, בתקופה שהייתה תור הזהב מבחינת אחוזי הצפייה לתחרויות אלה בישראל.