נבחרת ישראל בכדוריד עלתה לפלייאוף מוקדמות אליפות העולם

הישג מרשים. שחקני ישראל חוגגים | אתר רשמי, באדיבות ההתאחדות הליטאית

הנבחרת גברה 25:27 על ליטא, השלימה ניצחון שני מולה ותתמודד בשלב הבא מול הונגריה החזקה. כדורעף: עילבון מול הפועל גליל מטה אשר/עכו בגמר הגביע

(גודל טקסט)

נבחרת ישראל בכדוריד ניצחה היום (ראשון) 25:27 את ליטא והשלימה עלייה לפלייאוף מוקדמות אליפות העולם, שם תפגוש בחודש הבא את הונגריה בחזקה. ישראל, שניצחה 24:28 במשחק הראשון, הובילה לאורך רוב שלבי המשחק ובסופו של דבר גם רשמה ניצחון יפה.

כבשו לישראל: סידי 6, סטלמן וניזרי 5 כ"א, אדיר כהן 3, יואב לומברוזו ורם טורקניץ 2 כ"א, נדב כהן, תומר בודנהיימר, יוסי אפו ודניאל שקלים 1 כ"א. עצירות – דן טפר עם 13 עצירות ו-4 ליהב שמיר (כולל שני פנדלים שעצר ואחד שפגש את המשקוף).

אולג בוטנקו, מאמן נבחרת ישראל: "אנחנו מאוד מרוצים מהשבוע שעשינו יחד – השגנו את המטרה להעפיל לסיבוב השלישי. עברנו נבחרת ששיחקה לפני זמן קצר באליפות אירופה. אנחנו במגמת שיפור, צוברים ניסיון ומרגישים ומראים שאנחנו יכולים להתמודד מול נבחרות טובות. כמובן, שהשאיפה להמשיך להתקדם. אנחנו עם הפנים להונגריה, שהיא מעצמת כדוריד. נבחרת מאוד איכותית. עכשיו נתחיל את ההכנות לשלב הבא. מקצועית, כל מה שתיכננו להיום – והתרכזנו בעבודה על שיפורים הגנתיים והתקפיים, עבד. שינינו קצת טקטיקה התקפית. עבדנו על העניין המנטלי. השחקנים שלנו הראו שהם מאוד חזקים בקטע הזה היום. השחקנים מוכיחים שהם כן שייכים לרמות הגבוהות, וזה משמח אותנו ונותן לנו אופטימיות להמשך. הדרך עוד ארוכה, אבל אין ספק שכל צעד שאנחנו עושים בה מבורך וחשוב להתקדמות הכדוריד הישראלי".

שחקני נבחרת ישראל בכדוריד
הישג מרשים. שחקני ישראל חוגגים | אתר רשמי, באדיבות ההתאחדות הליטאית

בכדורעף נערכו היום שני חצאי גמר הגביע. הפועל גליל מטה אשר/עכו ומ.ס. עילבון עלו לגמר.

הפועל כפר סבא- הפועל גליל מטה אשר/עכו 3:0 (25:16, 28:26, 25:15)

בהפועל גליל מטה אשר/עכו הצטיינו: בנוב עם 16 נקודות ולופז עם 11 נקודות. בהפועל כפר סבא הצטיינו: אוקסנוביץ עם 11 נקודות והרשקו עם 9 נקודות.

נועם כץ מאמן הפועל הגליל מטה אשר/עכו: "לא זכינו עדיין בגביע יש לנו גמר מול עילבון, אנחנו מכבדים אותה מאוד זו קבוצה עקשנית שיודעת להכאיב בנקודות הכואבות שלנו. הקבוצה שלנו מאוד מרוכזת במשימה, התכוננו מצוין לכפר סבא למדנו אותם, ניתחנו את ההפסד מולם במחזור הליגה האחרון וכל הכבוד לשחקנים".

מ.ס עילבון – הפועל ירושלים 1:3 (18:25, 21:25, 21:25, 25:22)

במ.ס. עילבון הצטיינו: הילינג עם 26 נקודות ונונייס עם 16 נקודות. בהפועל ירושלים הצטיינו: סיקוקו עם 22 נקודות ומויו עם 20 נקודות.

סמעאן סמעאן מאמן מ.ס עיילבון: "עשינו היסטוריה, זה היה החלום שלי, הייתי מאוד לחוץ לא מהמשחק אלא מהמעמד, זו קבוצה מהמגזר שתגיע לגמר גביע המדינה וזה לא מובן מאליו. אני מקווה שניתן את המכסימום ביום רביעי ויש לנו מה למכור בגמר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי