בנק הפועלים יאמץ את המשלחת האולימפית לקראת פריז 2024

אשרם וסמברג עם ארד | אריאל שלום

הוועד האולימפי חידש את הסכם החסות עם הבנק. עשרה ספורטאים יקבלו תמיכה אישית. יעל ארד: "מסתכלים כבר לעבר לוס אנג'לס, ורוצים לתמוך מעכשיו בצעירים כדי שיגיעו מוכנים"

(גודל טקסט)

בנק הפועלים יהיה הספונסר של המשלחות הישראליות לאולימפיאדה ולמשחקים הפראלימפיים גם בפריז 2024. הוועד האולימפי הודיע היום (שני) על חידוש הסכם החסות בין הצדדים, שנחתם לקראת הקמפיין לטוקיו, ויימשך עוד שנתיים וחצי לפחות. גובה הסכם החסות: 2.5 מיליון שקלים

ארטיום דולגופיאט, ראובן קרופיק יו"ר בנק הפועלים, לינוי אשרם ויעל ארד יו"ר הוועד האולימפי בישראל
ארטיום דולגופיאט, ראובן קרופיק יו"ר בנק הפועלים, לינוי אשרם ויעל ארד יו"ר הוועד האולימפי בישראל | יח"צ – חד פעמי, סיון פרג'

באירוע ההשקה השתתפו בין היתר כמה מהספורטאים המובילים בארץ, בהם המדליסטים מהקיץ האחרון – לינוי אשרם, אבישג סמברג, איאד שלבי, מארק מליאר, ארטיום דולגופיאט, שהגיע לאירוע מגביע העולם בקהיר שבו זכה במדליית זהב נוספת.

עשרה ספורטאים יקבלו חסות אישית: דולגופיאט, אנסטסיה גורבנקו, יואב כהן וחנה קנייזבה-מיננקו (שאומצו כבר לקראת טוקיו), סמברג, איימרו עלמיה, גפן פרימו ויונתן קפיטולניק (מצטרפים חדשים) והמדליסטים הפראלימפיים שלבי ומליאר, שאמר: "אומצתי לפני שנה, וזה היה רגע משמעותי עבורי. שני ספונסרים שלי הלכו אחורה, והבנק הלך קדימה, וקיבלתי רוח גבית".

אנסטסיה גורבנקו, שחיינית ישראלית
קיבלה חסות אישית. גורבנקו | אודי ציטיאט

אשרם סיפרה כי "מי כמוני יודעת כמה זה עוזר לספורטאי שיש את השקט הכלכלי הזה בדרך, ואני בטוחה שהספורטאים החדשים שייכנסו תחת חסותכם יקבלו כל מה שהם צריכים". יעקב טומרקין הודה בשם הספורטאים לדוברת הפורשת של הוועד האולימפי ברוריה ביגמן. "אנחנו עוד ניפגש בפריז, ואני שמח שלקחתם כמה חבר'ה צעירים ואימצתם אותם", הוסיף.

יו"ר הוועד האולימפי, יעל ארד: "כשקמתי בבוקר והסתכלתי ביומן, התפשט חיוך גדול על פניי, כי ידעתי את מי אפגוש כאן. יש בחדר הזה שש מדליות אולימפיות, מבלי לדעת כמה מדליות עתידיות עוד מחכות פה. האחד ועוד אחד הזה שווה הרבה מאוד ומוכיח שהספורט הישראלי הוא מודל לחיקוי ואי של מצוינות בחברה. אנחנו כבר מסתכלים על לוס אנג'לס בצורה רצינית מאוד, ורוצים לתת כבר היום את התמיכה לספורטאים הצעירים כדי שיגיעו מוכנים לאולימפיאדה הבאה".

יו"ר בנק הפועלים, ראובן קרופיק: "בתלמוד הבבלי נכתב ש'קנאת סופרים תרבה חוכמה'. תחרותיות מותרת אם היא מביאה למעשים טובים. כולנו רוצים לשבור חסמים, וכמו לינוי וארטיום רוצים לרחף ולנחות כשבא לנו. אנחנו רוצים להיות מקצוענים, ולדבר במקצוענות על מה שמקצוענים עושים. בצד המקצוענות, כולנו רוצים מימד ערכי ונאיבי".