רז הרשקו השיגה מדליית כסף באנטליה, קוכמן הפסיד בבית הניחומים

עוד מדליה באנטליה. רז הרשקו | אתר רשמי, איגוד הג'ודו

הישראלית הפסידה ללאה פונטן בגמר הגרנד סלאם בטורקיה. יריב לבנוני לא עלה למזרן לקרב נגד קוכמן, שלא הצליח לטפס לפודיום

(גודל טקסט)

11 ספורטאים יצאו במשלחת הישראלית לתחרות גרנד סלאם אנטליה בג'ודו שהסתיימה היום (ראשון). אחרי מדליות הארד ביום שישי – של טל פליקר אצל הגברים ותמנע נלסון לוי אצל הנשים, היום הגיעה תורה של רז הרשקו לעלות על הפודיום עם מדליית הכסף בקטגוריית המשקל הפתוחה.

רז הרשקו עם מאמנה שני הרשקו
עוד מדליה באנטליה. רז הרשקו | אתר רשמי, איגוד הג'ודו

מעל 78 ק"ג, נשים

רז הרשקו הבטיחה מדליה שלישית לישראל, אבל לא הצליחה לשחזר את הזכייה באנטליה בדיוק לפני שנה. הרשקו עלתה אוטומטית לסיבוב השני ובו גברה על יריבה מקומית. ברבע הגמר ניצחה את לריסה צ'ריץ' הבוסנית ובחצי גברה על רנה לוכט מגרמניה. בינה לבין הזהב עמדה לאה פונטן. השתיים נפגשו פעמיים בעבר, שתיהן ב-2021: בגמר בפריז הרשקו ניצחה ובחצי הגמר באבו דאבי הייתה ידה של הצרפתייה על העליונה. הרשקו הובילה בעונשים, אבל גם הפעם פונטן ניצחה, עם ריתוק שהפך לאיפון דקה ורבע לסיום הקרב.

עד 90 ק"ג, גברים

לי קוכמן עלה אוטומטית לסיבוב השני והמתין למנצח בקרב בין פיאז יאזיג'י המקומי לקראמנוב סגאיפוב הלבנוני. סגאיפוב גבר על יריבו, אבל לא עלה למזרן לקרב נגד קוכמן והישראלי המשיך לסיבוב השלישי. בשלב הבא קוכמן ניצח את איבאילו איבנוב מבולגריה, אבל לאחר מכן הפסיד לרפאל מאסדו (ברזיל) ברבע הגמר ולכריסטיאן טוט (הונגריה) בבית הניחומים.


עד 78 ק"ג, נשים

ענבר לניר עלתה אוטומטית לסיבוב השני, אבל הפסידה שם למריה אגיאר הברזילאית.