סיוון פישלר נבחרה למנהלת השיווק והפיתוח העסקי של הוועד האולימפי

סיוון פישלר | יחצ

פישלר, מומחית לאסטרטגיה שיווקית מסחרית ופיתוח עסקי בפלטפורמות הסושיאל תיכנס לתפקיד מנהלת השיווק והפיתוח העסקי של הוועד האולימפי בישראל בשבועות הקרובים לאחר השלמת הסיכומים והתהליכים בארגון

(גודל טקסט)

עם סיום הליך האיתור שקיים הוועד האולימפי בראשות היו"ר יעל ארד והמנכ"ל גילי לוסטיג ובשיתוף
עם בעלי התפקידים הבכירים בארגון, מזכיר הכבוד יורם אורנשטיין והגזבר משה גולדשטיין, ולאחר
ראיונות של 5 המועמדים שעברו את תנאי הסף, נבחרה פה אחד לתפקיד מנהלת השיווק והפיתוח
העסקי החדשה של הארגון, סיון פישלר. זאת לאחר פרישתה הצפויה לגימלאות של הדוברת ומנהלת השיווק וגיוס החסויות המוערכתוהוותיקה של הוועד האולימפי בישראל, ברוריה ביגמן.

פישלר, מומחית לאסטרטגיה שיווקית מסחרית ופיתוח עסקי בפלטפורמות הסושיאל תיכנס לתפקיד
מנהלת השיווק והפיתוח העסקי של הוועד האולימפי בישראל בשבועות הקרובים לאחר השלמת
הסיכומים והתהליכים בארגון.

סיוון פישלר
סיוון פישלר | יחצ

פישלר בת ה – 41 , תושבת ת"א, מתעמלת אמנותית מצטיינת בצעירותה, חברת הסגלים האולימפיים
למשחקי אטלנטה ) 1996 ( שירתה כקצינה בחיל המודיעין , והשתלבה בעולם הפרסום והשיווק תוך
התמחות בעולמות הדיגיטל המסחרי. כבר בשנת 2011 שימשה כמנהלת תוכן ופיתוח שיווקי
בקבוצת קשת ו Mako , לאחר מכן כמנהלת תוכן שיווקי תוכן שיווקי ב – YNET ומנהלת קריאטיב
מסחרי בקבוצת וואלה.

הוועד האולימפי, ארגון הגג של הספורט האולימפי בישראל, מפעיל מערך דיגיטלי ורשתות חברתיות
מהגדולים והמובילים בתחום הספורט בישראל, לצד מערך שיתופי פעולה וגיוס חסויות לארגון
ולספורטאי הסגלים האולימפיים. שיתופי הפעולה המסחריים של הארגון מהווים כ – 35% מהכנסות
הארגון ומיועדים רובם ככולם להשקעה בספורטאי הסגלים האולימפיים לאורך כל מחזור הפעילות
האולימפי.

עוד באותו נושא: הוועד האולימפי