הפסד מכובד: נבחרת ישראל בכדוריד נכנעה 33:32 להונגריה

נבחרת ישראל בכדוריד | אתר רשמי, הדר ואן קולא, אתר איגוד הכדוריד

הכחולים לבנים נלחמו עד שניות הסיום מול אחת הנבחרות החזקות ביבשת, אך הפסידו במשחק הראשון במוקדמות אליפות העולם. הגומלין בשבת

(גודל טקסט)

זה היה קרוב כל כך, עד למצב של ההתקפה האחרונה. נבחרת ישראל בכדוריד הפגינה הערב (רביעי) משחק לא רע בכלל מול אחת מהיריבות הכי חזקות באירופה שהיא הייתה יכולה לפגוש, הונגריה, אך הפסידה לה 33:32 במסגרת הסיבוב השלישי והאחרון של מוקדמות אליפות העולם 2023. הגומלין ייערך ביום שבת בהונגריה, שם המאמנים אולג בוטנקו ואסף לוי והשחקנים יקיימו את ליל הסדר לילה לפני כן.

נבחרת ישראל בכדוריד
הפסד מכובד על חודו של שער | אתר רשמי, הדר ואן קולא, אתר איגוד הכדוריד

היריבה שהגיעה הערב להיכל בדרייב אין היא מבין הטובות ביבשת, כזו שהגיעה לרבע הגמר באליפות העולם האחרונה, לזכותה 21 הופעות בסך הכל במעמד והישג השיא שלה היה מקום שני. עם זאת, הכחולים-לבנים הגיעו ללא רגשי נחיתות, הובילו בשלבים רבים של ההתמודדות, אך לא הצליחו לשמור על היתרון והפסידו על חודו של שער אחד.

המשמעות של התוצאה היא שבגומלין ישראל תצטרך לנצח בהפרש של יותר משער אחד, או בשער אחד עם סקור יותר גבוה (בעקבות חוק שערי החוץ), על מנת להשיג את הכרטיס לאליפות העולם. במשחק היום הצטיין אדיר כהן עם 9 שערים.

כבשו לישראל: אדיר כהן 9 (מ-15), יוסי אפו 7 (מ-8), ירמי סידי ושניר נציה 4 כ"א, עמית סטלמן 3, יונתן דיין ויואב לומברוזו 2 כ"א, דניאל מוסינדי 1.