נבחרת ישראל שוב הפסידה להונגריה ולא תהיה באליפות העולם בכדוריד

"צריכים להיות גאים במה שעשינו בקמפיין". אולג בוטנקו | אתר רשמי, התאחדות הכדוריד ההונגרית

אחרי ההפסד הדרמטי בתל אביב, הנבחרת מתחה את ההונגרים החזקים במשך 40 דקות, אך הפסידה 31:22 בסיבוב המוקדמות השלישי. בוטנקו: "חיינו את החלום עד הסוף"

(גודל טקסט)

חלום אליפות העולם של נבחרת ישראל בכדוריד נמוג הערב (שבת) באופן סופי, לאחר הפסד נוסף להונגריה החזקה בסיבוב המוקדמות השלישי – הפעם 31:22 בחוץ. שחקניו של אולג בוטנקו היו קרובים לסנסציה ביום רביעי והפסידו בתל אביב 33:32, אך בטטבאניה זה היה קשה עוד יותר.

אולג בוטנקו מאמן נבחרת ישראל בכדוריד
"צריכים להיות גאים במה שעשינו בקמפיין". אולג בוטנקו | אתר רשמי, התאחדות הכדוריד ההונגרית

שחקני הנבחרת והצוות המקצועי ענדו הערב סרטים שחורים לזכרו של יריב רינקוב, שחקן העבר של הנבחרת שנהרג בסוף השבוע בתאונת דרכים. הונגריה המנוסה, שמגיעה דרך קבע לאליפות העולם ובשיאה סיימה במקום השני, עלתה ליתרון 2:6 בפתיחה והמשיכה להיות דומיננטית, אבל ישראל לא ויתרה גם אחרי פציעתו של דניאל מוסינדי והרחקתו של יוסי אפו, והקטינה ל-15:13 בהפסקה.

הפרש שני השערים נשמר גם ב-10 הדקות הראשונות של המחצית השנייה, כאשר הנבחרת פיגרה רק 21:19, אבל ההונגרים ידעו להעביר הילוך בזמן, כבשו שערים קלים ודהרו ל-22:31, בדרך להופעה מספר 22 באליפות העולם. ישראל תחל באוקטובר את קמפיין מוקדמות אליפות אירופה 2024 (מול איסלנד, צ'כיה ואסטונה) ותקווה להעפיל בפעם השנייה בתולדותיה לטורניר, 22 שנים אחרי ההופעה היחידה.

המאמן אולג בוטנקו סיכם: "אנחנו מאוכזבים אחרי המשחק, כי חיינו את החלום עד הסוף. עשינו קמפיין טוב מאוד והרגשנו שאנחנו משתפרים ממשחק למשחק ויכולים להתמודד מול נבחרות טובות. כנראה שחסרים לנו עוד כמה דברים שאנחנו צריכים לעבוד עליהם, כמו עוד קצת ניסיון ואיך לשחק במצבים קיצוניים במשחק, וכמובן התמודדות מול יריבות מאוד פיזיות כמו הונגריה. בסך הכול אנחנו צריכים להיות גאים במה שעשינו בקמפיין. הונגריה היא מעצמה, ואנחנו צריכים לקחת להמשך הדרך את הדברים טובים – ולהסתכל קדימה למוקדמות אליפות אירופה ולהתחיל להתכונן. לעשות הכל כדי להצליח שם".

כבשו לישראל: יואב לומברוזו 7 שערים, יונתן דיין 4, סידי 3, אדיר כהן, שניר נציה ודניאל מוסינדי 2 כ"א, דניאל שקלים ודניאל צרפתי 1 כ"א.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי