הקפת התבור משנה פניה לחצי מרתון התבור

| אתר רשמי, חצי מרתון התבור

מרוץ השטח הוותיק בישראל לזכר האלוף יצחק שדה מפקד הפלמ"ח משנה פניו ויוצא לדרך חדשה עם מרתון ישראל, בקונספט חדש של חצי מרתון

(גודל טקסט)

מרוץ השטח הוותיק בישראל לזכר האלוף יצחק שדה מפקד הפלמ"ח, 'הקפת התבור' המיתולוגית, משנה פניו ויוצא לדרך חדשה עם מרתון ישראל, בקונספט חדש – 'חצי מרתון התבור', עם מסלולים חדשים, בתוואי שטח מרהיב של הגליל התחתון, סובב התבור בתקופה היפה של השנה, כולל ערב ישראלי מיוחד קדם האירוע.

'חצי מרתון התבור', נכנס השנה לראשונה תחת קורת הגג המוצקה של חברת 'מרתון ישראל' בשיתוף המועצה האזורית גליל תחתון ויקבל טוויסט משמעותי, באירוע חדש ושונה מכל מה שהכרתם.
מה שהיה מרוץ השטח המסורתי והוותיק בארץ 'הקפת התבור', תשנה את פניה לאירוע ספורטיבי.

ארבעה מקצים יוזנקו: חצי המרתון 21.1 ק"מ, 10 ק"מ, 5 ק"מ ומסלול משפחתי של 3 ק"מ. ההזנקות יצאו מהכניסה לקיבוץ בית קשת למרגלות התבור.

חצי מרתון התבור לזכר האלוף יצחק שדה
| אתר רשמי, חצי מרתון התבור

מקצה חצי המרתון, לרצים מנוסים, ריצת שטח מאתגרת עם 400 מטר טיפוס סה"כ. המסלול יצא משדות הגליל התחתון, לכיוון כפר הנוער החקלאי כדורי, יער בית קשת, נחל השבעה, כפר תבור, דרך נוף יער בית קשת, סינגל יער בית קשת היפיפה, בית ספר שדה אלון תבור, בסיום העלייה נגיע למועצה מהקומית הגליל התחתון, לכיוון קו הסיום ונחצה אותו בחיוך רחב.

ניצן פלג, ראש המועצה האזורית גליל תחתון, שייקח חלק במרוץ במקצה החצי מרתון אמר: "חצי מרתון התבור במתכונתו החדשה חוזר בגדול ונותן כבוד להקפת התבור, מרוץ השדה הוותיק בישראל. אנו מאוד שמחים לחדש ולרענן את המסלולים ולהחזיר עטרה ליושנה, לשים את הגליל התחתון במקום הראוי לו, בחזית מפת הספורט ומרוצי השטח בישראל יחד עם מרתון ישראל. אני מזמין את ציבור הרצים, הרצות, תושבי האזור כולו להגיע ולהנות מהשפע והיופי של הגליל התחתון בשיא האביב".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי