מתאבק ה-WWE האגדי הודיע: "הסרטן חזר, אני מבועת"

מתאבק העבר האקסו ג'ים דאגן | צילום מסך, מתוך טוויטר

ג'ים דאגן ("המסור"), המנצח של הרויאל ראמבל הראשון ב-1988, עדכן את מעריציו כי המחלה חזרה כחצי שנה אחרי שהודיע שהחלים לחלוטין

(גודל טקסט)

ג'ים דאגן, אחד ממתאבקי ה-WWE האגדיים, הודיע למעריציו כי הסרטן שלו חזר והוא ומשפחתו "מבועתים". המתאבק, שזכה בימיו לכינוי "המסור", סיפר כי הרופאים "מאוד אופטימיים בשל הגילוי המוקדם".

דאגן בן ה-68 נלחם במחלה במהלך כל השנה שעברה ונזקק לטיפולים רבים, כולל הסרת הערמונית. בדצמבר האחרון התגאה בכך שהתגבר על המחלה והרופאים הכריזו עליו כ"נקי מסרטן", אבל כעת המחלה שבה לתקוף אותו.

בסרטון מצולם בפייסבוק, מתאבק העבר סיפר כי הוא יעבור הקרנות חמישה ימים בשבוע, במשך שמונה שבועות. "הרופאים ביקשו שאמשיך כרגיל בחיים, אבל לצערי אצטרך לדחות או לבטל תוכניות רבות", אמר האקסו דאגן, שבשנות ה-40 לחייו כבר ניצח את הסרטן והתמודד גם עם בעיות לב. "אתם עזרתם לי לעבור הרבה הרבה רגעים איומים במהלך השנים, בכל כך הרבה מקרים בעבר. העובדה שאני חולק את מצבי עם כולכם עכשיו, תעזור לי לעבור את זה גם הפעם".

דאגן ניצח בקרב ה"רויאל ראמבל" הראשון בתולדות ה-WWE ב-1988 (אז עוד WWF) והגיע לשיאו בתחילת שנות ה-90' כשהופיע כפטריוט שנשא את דגל ארה"ב והלהיב את הקהל בקריאות USA. בהמשך עבר לארגון WCW ושם זכה בתואר אלוף ארה"ב, ב-2005 חזר ל-WWE וב-2011 נבחר להיות חבר בהיכל התהילה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי