שלושה ישראלים בשיוטי המדליות באליפות אירופה בגלישת רוח

נבחרת ישראל בשייט באליפות אירופה | אתר רשמי, איגוד השייט

יואב עומר, דניאלה פלג ושחר טיבי הצליחו להיות בעשירייה הראשונה ויקבלו הזדמנות להגיע לפודיום בשיוט המדליות שייערך בראשון

(גודל טקסט)

משלחות הגברים והנשים של ישראל באליפות אירופה בגלישת רוח, כאשר שלושה גולשים הבטיחו היום (שבת) את מקומם בשיוטי המדליות שיתקיימו ביום ראשון. יואב עומר, דניאלה פלג ושחר טיבי הצליחו לתפוס את המקום בעשירייה הראשונה ויקוו להמשיך צעד נוסף ואולי לחזור הביתה עם מדליה.

יואב עומר, שהחל את ארבעת שיוטי היום במקום 12 ידע שהוא מוכרח להתעלות על מנת להצליח ולהתברג בין עשרת הגדולים. עומר אכן סיפק את הסחורה עם רצף ארבעת השיוטים הטוב שלו בתחרות. הוא סיים חמישי בשני השיוטים הראשונים של היום, שביעי בשיוט השלישי ואף ניצח את השיוט האחרון של התחרות. התוצאה הביאה אותו למקום החמישי הכללי. תום ראובני יצא גם הוא למים עם רצף שיוטים מצוין (3,15,5,3), שקידם אותו מהמקום ה 17 עד ל 12, אך מחוץ לשיוט המדליות של מחר.

גולשת הרוח דניאלה פלג
שמרה על המקום בעשירייה הראשונה. דניאלה פלג | אתר רשמי, איגוד השייט

בנשים דניאלה פלג הצעירה, שזרחה אתמול עם פריצה למקום החמישי הכללי, ביצעה יום שיוטים פושר (מקומות 35,11,23,19), שהוריד אותה למקום השמיני הכללי, אך הבטיח את השתתפותה בשיוטי המדליות מחר.

מי ששמרה על דריכות בנבחרת הנשים עד לרגע האחרון הייתה שחר טיבי, שיצאה היום למים עם שני שיוטים מצוינים, במקומות הראשון וחמישי. שני השיוטים האחרונים של היום לא האירו פנים לגולשת הישראלית, עם מקומות 45 ו 39, וחוסר וודאות לגבי השתלבותה בעשרת הגדולות. אחרי מתח ארוך בנבחרת הישראלית התפרסמו התוצאות הסופיות, שמיקמו אותה במקום עשירי, מרחק נקודה אחת בלבד מהשייטת הספרדייה, שאחריה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי