אולי הפעם? שמעון סמוטריצקי שוב יילחם על חוזה ב-UFC

שמעון סמוטריצקי | יחצ

לאחר שהפסיד באוקטובר למייק מאלוט, "המתנקש" יפגוש ב-2 באוגוסט את בילי גוף, כשהמנצח בקרב בלאס וגאס יזכה לחוזה ב-UFC

(גודל טקסט)

שמעון סמוטריצקי חוזר ל-UFC "קונטנדר סירייס" ושוב יתמודד על חוזה בארגון ה-MMA הבכיר בעולם. הלוחם הישראלי שמחזיק במאזן של 8 ניצחונות לעומת הפסד אחד יפגוש ב-2 באוגוסט את הלוחם האמריקאי בילי גוף בן ה-23 בכלוב בלאס וגאס.

כזכור, "המתנקש" ניסה להגשים את חלומו באוקטובר 2021 בדיוק על אותה הבמה והפסיד למייק מאלוט. מאז, סמוטריצקי חזר למסלול הניצחונות כשגבר על אקס UFC וויליאם מקאריו בכלוב של הארגון הרוסי היוקרתי RCC.

הניצחון ברוסיה הקנה לישראלי את האפשרות לחזור ולהראות לראשי ה-UFC שמקומו באוקטגון. סמוטריצקי חזר בימים האחרונים לישראל לאחר ביקור בלאס וגאס שם נערכו ימי הצילום הראשונים לקראת סדרת הקרבות שתתחיל בקיץ.

שמעון סמוטריצקי
שמעון סמוטריצקי | יחצ

בעקבות ההכרזה סמוטריצקי אמר: "אני חוזר להתחרות במקום אליו אני שייך. עברתי המון מאז הקרב בקונטנדר. למדתי והתפתחתי, ובקרב האחרון שלי הוכחתי שאני מתאים לרמות הכי גבוהות עם ניצחון חשוב על אקס UFC. כיום אני מרגיש הרבה יותר מוכן למעמד ומגיע לקחת את החוזה הזה בשתי ידיים".

למרות גילו הצעיר, הישראלי בן ה-21 מחזיק בקריירה ענפה כאשר השיג שני ניצחונות בארגון הידוע BELLATOR באירועים שהתקיימו בישראל, זכה בעבר באליפות ישראל בקיקבוקס, אליפויות אירופה לנוער בג'יו ג'יטסו ובאליפות ישראל עד גיל 23 בהיאבקות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי