דריה אטמנוב אלופת אירופה בקרב רב. זהב לישראל גם בתחרות הקבוצתית

המתעמלת הישראלית דריה אטמנוב | אתר רשמי, באדיבות איגוד ההתעמלות בישראל

התעמלות אמנותית: הישג גדול למתעמלת בת ה-16, ששיחזרה את ההישג של לינוי אשרם מאליפות אירופה 2020 ואמרה בהתרגשות: "לא חשבתי על מדליה, רק לעשות את הכי טוב שלי". אשרם: "היא הוכיחה לכולם"

(גודל טקסט)

המתעמלת דריה אטמנוב זכתה היום (שבת) במדליית זהב בקרב רב באליפות אירופה להתעמלות אמנותית שמתקיימת בתל אביב. אטמנוב בת ה-16 שחזרה את ההישג של לינוי אשרם מאליפות אירופה בקייב ב-2020. כמו אשרם אגב, גם המאמנת של אטמנוב היא איילת זוסמן.

אטמנוב התחילה עם תרגיל אלות טוב מאוד עליו היא השיגה ניקוד 34.300. בהמשך היא קיבלה 33.050 בתרגיל הסרט ואז הבריקה עם 35.100 בחישוק – הציון הכי גבוה שלה בגמר. בתרגיל הכדור שהיה האחרון, היא קיבלה 34.450 וזה הספיק לה בשביל הזהב.

אטמנוב אמרה בהתרגשות: "לא חשבתי במהלך התחרות על מדליה, אלא רק לעשות את הכי טוב שלי. מאוד נהניתי להופיע כאן".

המאמנת זוסמן: "אנחנו מאוד שמחות על ההישג הזה אבל נעשה את הכל שלב שלב. דריה מאוד זריזה. היא איכותית בביצוע שלה והיא יפהפייה".

אשרם שחברה בצוות האימון של אטמנוב אמרה: "אני מתרגשת בשביל דריה. היא הוכיחה לכולם את היכולת שלה".

עדי כץ שגם כן השתתפה בגמר, סיימה אותו במקום ה-11. כץ קיבלה 30.900 בסרט, 32.050 בחישוק, 29.950 בכדור. במדליות הכסף והארד זכו שתי הבולגריות (בהתאמה) בוריאנה קאליין וסטיליאנה ניקולובה.

המתעמלת הישראלית דריה אטמנוב
דריה אטמנוב בתרגיל האלות | אתר רשמי, באדיבות איגוד ההתעמלות בישראל

מאוחר יותר גם נבחרת ישראל זכתה במדליית זהב בתחרות הקבוצתית. רומי פריצקי, שני בקנוב, אופיר שחם, דיאנה סברצוב, עמית חדוות והדר פרידמן השיגו ציון כולל 69.950 והקדימו במעט את איטליה (69.650 נקודות). נבחרת אזרבייג'אן זכתה בארד (65.400 נקודות).