מדליית ארד לפטנה יצחק מלקאמו באליפות אירופה עד גיל 20 בהיאבקות

המתאבק בסגנון יווני רומי הגיע למקום השלישי לאליפות עד גיל 20. לאחר הזכייה אמר: "בעזרת השם עם השקעה ואימונים חזקים אזכה גם בזהב"

(גודל טקסט)

אליפות אירופה עד גיל 20 בהיאבקות בסגנון יווני-רומי הסתיימה אתמול (רביעי) כאשר המתאבק הישראלי פטנה יצחק מלקאמו סיים עם הישג נהדר כאשר זכה במדליית הארד בקטגוריה של עד 60 ק"ג. מלקאמו מקידום עירוני רחובות מצטרף לשורה של הישגים של המועדון לאורך השנים. ב-33 השנים האחרונות מועדון ההיאבקות ברחובות זכה ב-10 מדליות באליפות אירופה ועולם בגילאים שונים, 3 מדליות זהב באליפות עולם בוגרים ונוער.

פטנה יצחק מלקאמו אמר לאחר הזכייה: "אמנם זכיתי רק במקום השלישי, אך בעזרת השם עם השקעה ואימונים עוד יותר חזקים אזכה גם בזהב בסוף, לא הייתי מגיע למעמד ולהישגים האלה היום בלעדיי המאמן שלי שהוא אבא שני בשבילי, צוות המאמנים במועדון שנותנים לנו את הנשמה שלהם, החברים מהמועדון ההיאבקות ובית הספר שלי שתמיד מתחשב באימונים ובתחרויות שלי. זאת רק ההתחלה ומכאן אמשיך ואעלה למעלה, שמח לייצג את ישראל בכבוד".

המתאבק הישראלי פטנה יצחק מלקאמו
הישג נהדר. מלקאמו | אתר רשמי, דוברות איגוד ההיאבקות

המאמן צימקינד ישראל: " פטנה הגיע למקום שלישי מתוך 28 מדינות, כאשר ניצח ב-3 קרבות מול פורטוגל, מולדובה ובולגריה. לא היו הישגים כאלה אף פעם בישראל, מדובר באירוע מרגש וכזה שצריך להסתכל עליו בתור הצלחה חסרת תקדים. זהו ענף אולימפי ועקפנו את רוסיה, בלארוס, פולין. חשוב לי לציין גם את שון נדורשיין אשר הגיע למקום חמישי כאשר ניצח בקרבות מול ספרד ומולדובה".

גם ראש עיריית רחובות רחמים מלול בירך: "זהו הישג חשוב מאין כמותו. זכייה באליפות העולם בענף ההיאבקות מצטרפת לעוד ענפים נוספים שבהם רחובות מובילה, כולנו מאוד גאים ביצחק פטנה ובצוות. עיריית רחובות והחברה העירונית גאים בהיש המרשים באליפות אירופה בהיאבקות".