שתי מדליות זהב לנבחרת ישראל בקיקבוקס במשחקי העולם בארצות הברית

הישגים מרשימים. אור משה | אתר רשמי, באדיבות התאחדות אילת

הישג חסר תקדים: אור משה ניצח בקטגוריה של עד 75 ק"ג במשחקים באלבמה, גם שיר כהן (עד 52 ק"ג) קטפה את המקום הראשון

(גודל טקסט)

הישג חסר תקדים לנבחרת ישראל בקיקבוקס, שגרפה הלילה (בין חמישי לשישי) שתי מדליות זהב במשחקי העולם לענפים לא אולימפיים הנערכת באלבמה, ארצות הברית.

אור משה בן ה-22, המתאמן תחת דרור וולורד, ניצח בגמר בקטגוריה של עד 75 ק"ג את אלוף העולם המכהן ואלוף המשחקים הקודמים, ויטלי דובינה האוקראיני.

שיר כהן בת ה-21, הנלחמת בקטגוריה של עד 52 ק"ג, קטפה אף היא את מדליית הזהב במשחקים היוקרתיים. כהן ניצחה בגמר את ניארודה זיזאבקו הפולניה, שנחשבת לאחת מהכוכבות של הענף וזכתה ארבע פעמים באליפות אלופת העולם. מאמנה האישי הוא אלכס דר.

כידוע, במשחקי עולם הקודמים שנערכו בפולין, איתי גרשון זכה במדליית הארד.

מאמן העל של הנבחרת הוא פיטר סאקס.

הקיקבוקסר אור משה
הישגים מרשימים. אור משה | אתר רשמי, באדיבות התאחדות אילת

אריק קפלן, נשיא התאחדות אילת וראש המשלחת למשחקי העולם 2022: "שתי מדליות זהב בקיקבוקס מוכיחים את חוזקו של הענף בישראל. שיר ואור, שני ספורטאים מדהימים, הראו יכולות יוצאות דופן ולאחר סדרת קרבות, הוכיחו כי מקומם נמצא בצמרת העולמית. התקווה נוגנה פעמיים באולם הקיקבוקס. הישג מדהים לישראל. זו זריקת עידוד למשלחת הישראלית שמחר נכנסת לעוד יום תחרויות ארוך".

האני סאקס, נשיא התאחדות הקיקבוקס בישראל אמר: "אני מתרגש מאוד וגאה מאוד מההישג ההיסטורי, הקיקבוקס הישראלי הגיע להישג האדיר בזכות עבודה מאומצת ומקצועית. כעת החלום הפך למציאות, יש לנו שני אלופי עולם. תודה גדולה למאמנים לספורטאים שעשו הכל כדי שנגיע להישג הגדול".